سباستین فتل: هنوز عاشق کارم هستم


فرمول یک ایران – سباستین فتل در گرندپری ایتالیا اشتباه بزرگ دیگری کرد و مسابقه‌اش را به باد داد، با این حال راننده ژرمن فراری می‌گوید که هنوز عاشق فرمول یک است. فتل بعد از اینکه کنترل ماشینش را از دست داد، در مقابل چشمان تیفوسی‌ها در مونزا اسپین شد، بعد به خاطر طریقه بدی که به پیست برگشت 10 ثانیه پنالتی گرفت‌. در مقابل، هم‌تیمی اش چارلز لکلرک...

فرمول یک ایرانسباستین فتل در گرندپری ایتالیا اشتباه بزرگ دیگری کرد و مسابقه‌اش را به باد داد، با این حال راننده ژرمن فراری می‌گوید که هنوز عاشق فرمول یک است.

فتل بعد از اینکه کنترل ماشینش را از دست داد، در مقابل چشمان تیفوسی‌ها در مونزا اسپین شد، بعد به خاطر طریقه بدی که به پیست برگشت ۱۰ ثانیه پنالتی گرفت‌.

در مقابل، هم‌تیمی اش چارلز لکلرک پیروزی‌اش را جشن گرفت، از فتل پرسیده شد که آیا هنوز برای ادامه فرمول یک اشتیاق دارد یا خیر.

فتل به این سوال این‌گونه پاسخ داد:

من هنوز کاری که می‌کنم را دوست دارم. ولی مطمئنا وقتی خوب عمل نمی‌کنید و می‌دانید که می‌توانید بهتر باشید، خوشحال نخواهید بود.

سباستین فتل: هنوز عاشق کارم هستمسباستین فتل: هنوز عاشق کارم هستم متیا بینوتو، چارلز لکلرک و سباستین فتل

فتل هم‌چنین گفت که موقع برگشت به پیست لنس استرول را ندیده بود.

وی ادامه داد:

مشخصاً راضی نیستم، از عملکرد امروزم راضی نیستم.

امروز استارت خوبی داشتیم و بعد رده از دست دادم، دوباره خودم را رساندم و عقب ماشین را از دست دادم و نتوانستم جمعش کنم. به همین سادگی.

چند باری برای راه انداختن ماشین به مشکل خوردم. نمی‌توانستم در جهت درست هم قرار بگیرم پس او را ندیدم.

لکلرک با دو پیروزی پشت سر هم در مونزا و اسپا فتل را پشت سر گذاشته است.

باید دید این راننده پرطرفدار آلمانی کی به فرم خوبش برمی گردد، مطمئنا طرفداران فرمول یک، بخصوص طرفداران فراری و فتل دوست ندارند او را این‌گونه ببینند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



تمرین فرمول یک فرانسه 2021 ؛ ورشتپن بالاتر از مرسدس