بوکان قهرمان مسابقات منطقه‌ای اسکیت سرعت شد


بوکان قهرمان مسابقات منطقه‌ای اسکیت سرعت شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: این شهرستان به مقام قهرمانی مسابقات منطقه‌ای اسکیت سرعت دست یافت.

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین دوره مسابقات جام آزاد منطقه‌ای اسکیت سرعت به میزبانی این شهرستان با حضور ۱۵۰ نفر در قالب تیم‌هایی از شهرستان‌های آذربایجان‌غربی و کردستان برگزار شد.

انور ملارحیمی ادامه داد: مسابقات در ۲ بخش و با حضور ورزشکاران دختر و پسر برگزار شد که در هر ۲ بخش پسران و دختران تیم‌های بوکان و سقز به ترتیب در جایگاه اول و دوم ایستادند.

وی اظهار کرد: در نتایج تیمی دختران تیم مهاباد در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم‌های میاندوآب، شاهین‌دژ و پیرانشهر به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

وی افزود: در نتایج تیمی پسران نیز تیم مهاباد در جایگاه سوم ایستاد و تیم‌های شاهین‌دژ، میاندوآب و پیرانشهر به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

این مسابقات با همکاری اداره ورزش وجوانان و هیات ورزش‌های همگانی شهرستان بوکان به مدت یک روز در سالن سه هزار نفری میلاد نور برگزار شد.

در بوکان ۶ هزار ورزشکار بیمه شده در قالب ۴۲ هیات ورزشی وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ نفر را بانوان و چهار هزار و ۶۰۰ نفر را آقایان تشکیل می‌دهند.
بوکان یکی از قطب‌های مهم ورزشی در آذربایجان‌غربی است.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/2093


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


جشن خردادگان یا خرداد روز چیست؟