فرهنگ شهادت عامل اصلی شکست آمریکاست


فرهنگ شهادت عامل اصلی شکست آمریکاست

یزد- ایرنا - نایب رئیس جبهه مردمی مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) گفت: فرهنگ شهادت و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری یکی از علت‌های اصلی شکست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در منظقه خاورمیانه است.

مهدی چمران روز جمعه در یادواره شهدای یزد در حسینیه خیرآباد مرکز این استان با گرامیداست یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: آمریکایی‌ها از بدو پیروزی انقلاب تاکنون برای شکست ایران از تمام ابزارهای نظامی و فرهنگی استفاده کرده‌اند ولی فرهنگ شهادت موجب ذلت آنها شده است.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تداوم نظام اسلامی در گرو ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت است و باید مردم و مسئولان با هوشیاری و بصیرت در راستای تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنند.

یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: جنگ روانی و اقتصادی حربه جدید دشمنان علیه انقلاب اسلامی است که با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی این ترفند هم نقش بر آب شده و می‌شود.

چمران در ادامه به رسوایی آمریکا در منطقه و جهان و سیاست‌های خصمانه آنها علیه مسلمانان اشاره کرد که امروز ملت‌ها با بیداری دیگر تسلیم آنها نمی‌شوند.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باید مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبری در صحنه‌های مختلف حضور فعال داشته باشند و با همدلی مسیر حق را طی کنند.

چمران به اهمیت برگزاری یادواره شهدا در محلات و شهرها به عنوان یک کار فرهنگی مهم اشاره کرد و ترویج ارزش‌های انقلاب را خواستار شد.

برپایی نمایشگاه عکس و کتاب و اجرای چند برنامه فرهنگی از دیگر بخش‌های این یادواره بود .

محله خیرآباد یزد با ۱۵ هزار نفر جمعیت ۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

مردم استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

۷۵۳۶/ ۲۰۴۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی گلشیفته فراهانی / از درام ایرانی تا اکشن هالیوودی !