ستاد اجرایی فرمان امام(ره)‌ 10 میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان کرمانشاه کمک کرد


ستاد اجرایی فرمان امام(ره)‌ 10 میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان کرمانشاه کمک کرد

کرمانشاه- ایرنا- رئیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) کمک و تسهیل‌گری برای نخبگان در مناطق محروم را ضروری دانست و گفت: برای پشتیبانی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان استان کرمانشاه، 10 میلیارد تومان در نظر گرفته‌ایم که اگر نیاز باشد این مبلغ افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، محمد مخبر روز سه‌شنبه در بازدید از مرکز نوآوری پارک علم‌ و فناوری کرمانشاه به اجرایی شدن پنج هزار طرح کوچک و بزرگ در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: بخشی از این طرح‌ها و تسهیلات برای کمک و پشتیبانی از نخبگان در مناطق محروم است که در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

ستاد اجرایی فرمان امام(ره)‌ 10 میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان کرمانشاه کمک کرد

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه نیز در جریان این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: با قول مساعد آقای مخبر، سقف تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان از ۴۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

معصومه خان‌احمدی از پیشنهاد برای آموزش ۸۰۰ نفر در ۲ حوزه قطعات الکترونیکی و ادوات کشاورزی به ستاد اجرایی امام (ره) خبر داد و گفت: از این ۸۰۰ نفر حداقل نزدیک به ۲۰ درصد آنها منجر به شرکت‌های فناور و اشتغال‌های پایدار می‌شود.

پارک علم و فناوری کرمانشاه از سال ۸۵ شروع به فعالیت کرده و در این مدت بیش از ۵۵۰ شرکت و واحد فناور از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

این پارک با ۳۰۰ شرکت فعال، ۲ هزار نفر اشتغال زایی مستقیم و ۱۵۰ میلیارد تومان صادرات در سال گذشته در میان پنج پارک برتر کشور قرار دارد.

اکنون هفت مرکز رشد، چهار کانون شکوفایی و خلاقیت، یک مرکز شتاب دهنده، سه مرکز نوآوری، مرکز تولید پویانمایی و گیم، دبیرخانه مدیریت شرکت های دانش بنیان استان، صندوق پژوهش و فناوری و دفتر مالکیت فکری در زیرمجموعه پارک علم و فناوری استان کرمانشاه فعال است.

۳۲۰۳/۸۰۶۶


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...