آغاز مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون کشور در خراسان شمالی


آغاز مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون کشور در خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا -مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک کشور صبح روز پنجشنبه با حضور ورزشکارانی از پنج استان در مجموعه ورزشی علیدخت بجنورد آغاز شد.

رییس هیات بدمینتون خراسان شمالی در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لیگ دسته یک بدمینتون مردان کشور جام خلیج فارس با حضور ۹ تیم در دو گروه الف و ب در مراحل مقدماتی و نهایی به صورت کشوری در شهرهای بجنورد و سنندج برگزار می شود.

برات وثوق افزود: بر این اساس، مسابقات گروه الف شامل استان های خراسان شمالی و فارس و همچنین تیم های از شهرهای قائم شهر، نیشابور و شاهرود به مدت دو روز از صبح امروز در بجنورد آغاز شده است.

وی افزود: در مجموع ۴۰ بازیکن در این دوره از مسابقات حضور دارند که سهم هر تیم هشت بازیکن است.

وثوق یادآور شد: خراسان شمالی با هشت بازیکن شامل پنج بازیکن بومی و سه غیربومی برای حضور در این مسابقات حضور دارد ولی با توجه به اینکه هر تیم می تواند تا ۱۲ بازیکن در مسابقات داشته باشد امکان افزوده شدن ورزشکاران جدید در مراحل بعدی برای استفاده از بازیکنان قوی تر غیربومی وجود دارد.

وی همچنین گروه ب این مسابقات را شامل تیم های از تبریز، اراک، قم و البرز دانست و گفت: بعد از برگزاری دور رفت این مسابقات در هر دو گروه، دور برگشت نیز در یکی دیگر از مراکز این استان ها برگزار می شود و در نهایت از هر گروه دو تیم برتر به مرحله بعدی صعود می کنند.

رئیس هیات بدمینتون خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات و بعد از برگزاری دور رفت و برگشت قهرمان و نائب قهرمان مسابقات مشخص خواهند شد.

افزون بر ۵۰۰ ورزشکار در رشته بدمینتون خراسان شمالی فعالیت دارند.

ط/ ۶۰۴۲


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اتحاد شیعه و سنی، رمز رشد و تعالی ایران اسلامی است