حفظ ارزش‌های اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی اتفاق می‌افتد


حفظ ارزش‌های اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی اتفاق می‌افتد

کرمان - ایرنا - امام جمعه رفسنجان گفت: امروز رهبر معظم انقلاب بر ایجاد روحیه جهادی و انقلابی تأکید دارند با این روحیه دین، اسلام و انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام حفظ می‌شود علاوه بر آن پیشرفتهای همه جانبه نیزسرعت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور پنجشنبه شب در آیین یادواره شهدای مسجد جوادیه شهر رفسنجان یاد شهدای انقلاب و اسلام را گرامی داشت و بیان کرد: هرچه داریم به برکت خون شهدا است.

وی تصریح کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس به لشکر امام حسین (ع) شباهت دارند که برای دفاع از اسلام و امام، دفاع از ارزش های اسلام و دیگر ارزش ها آمده بودند و آمادگی ۱۰۰ درصد را در خودشان ایجاد کرده بودند.

رمضانی پور اظهار کرد: شعار زیبای جنگ جنگ تا پیروزی امام راحل را خوشحال می کرد، امروز هم رهبر فرزانه انقلاب تأکید بر این دارند که روحیه جهادی و انقلابی داشته باشید و با این روحیه دین، اسلام و انقلاب، آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام حفظ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امام سررشته دین و نظم دهنده امور مسلمین است و خیر و صلاح امت های اسلامی را می داند و عزت مندی را برای ملت به وجود می آورد گفت: امروز که از نعمت امام و ولایت برخورداریم قدر این نعمت را بدانیم، بسیاری از سرزمین های غیر اسلامی دعا می کنند کاش رهبری مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران داشتیم.

رمضانی پور افزود: امام بنیاد و ریشه اسلام است و از شاخه های اسلام ناب است به واسطه امام است که نماز معنا پیدا می کند، زکات و روزه مورد قبول واقع می شود و حج قبول می شود.

۷۴۳۳/ ۵۰۵۴


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مردم کرمان با توجه به خشکسالی در مصرف آب صرفه جویی کنند