موکب انصارالمهدی قشم به کربلا اعزام شد


موکب انصارالمهدی قشم به کربلا اعزام شد

قشم - ایرنا - 40 خادم موکب انصارالمهدی قشم عصر روز جمعه با تجهیزات و نذورات مردمی برای استقرار در شهر کربلا به عراق اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، مدیر این موکب به خبرنگار ایرنا گفت: با چهار کانتینر و چهار تریلی تجهیزات موکب و نذورات مردمی را به کربلا منتقل می‌کنند.

سید حامد مظلومی افزود: نذورات شامل ارزاق، بالش، پتو و اقلام دارویی است که ارزش آن در مجموع بیش از ۴ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی ادامه داد: اعضای خادمان شامل نیروهای تخصصی، فنی و تاسیساتی برای برپایی موکب هستند و پس از برپایی موکب، در نوبت دوم ۴۰ خادم دیگر به آنان می‌پیوندند.

مدیر موکب انصارالمهدی قشم تصریح کرد: تمام امکانات رفاهی از جمله، خیاطی، کفاشی، خشک شویی، طب سنتی، دمنوش ، ایستگاه صلواتی شبانه روزی، مهد کودک و نمایشگاه برای این موکب پیشبینی شده‌است.

وی افزود: همچنین یک درمانگاه با ۱۲ پزشک و ۳۲ پیراپزشک شامل پرستار، تزریقاتف پانسمان و غیر آن در راین موکب دایر می‌شود.

مظلومی ادامه داد: در این موکب روزانه سه هزار نفر پذیرش و اسکان داده می شوند و اطعام در سه وعده صورت می‌گیرد.

موکب انصار المهدی قشم از روز دوازدهم مهرماه در کربلا به آدرس منطقه سوریج، خیابان میثم تمار، بعد از جسر الحسین، روبروی هتل رزان دایر می شود و تا یک روز پس از اربعین به زائران حسینی خدمات ارائه می‌کند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده‌است.

۷۵۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا