دانش و تجربه، ابزاری مهم در تصمیم‌گیری شوراها برای مدیریت شهری است


دانش و تجربه، ابزاری مهم در تصمیم‌گیری شوراها برای مدیریت شهری است

استاندار قم گفت: دانش و تجربه، ابزاری مهم در تصمیم گیری شوراها در مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بهرام سرمست شامگاه شنبه در دومین جلسه ادوار شورای اسلامی استان قم در سالن شهرداری قم عنوان کرد: تشکیل شوراهای شهر و روستا یکی از دستاورد های مهم و درخشان انقلاب اسلامی است.

استاندار قم افزود: با اعمال برخی از اصلاحات در قوانین در سال‌های گذشته، از اختیارات شوراها کاسته شده است، در حالی که باید در راستای توانمندی شوراها در تصمیم‌گیری‌ها،قوانین مورد بازنگری قرار گیرد.

وی اظهار کرد: همراهی مسئولان با شوراها، می‌تواند بخش زیادی از مشکلات را رفع کند، به ویژه اینکه اعضای شوراها، نماینده مردم هستند و باید از این ظرفیت مهم به خوبی استفاده کرد، ضمن اینکه مدیران باید پیگیری‌های دلسوزانه شوراها را مورد توجه قرار دهند.

سرمست خاطرنشان کرد: دانش و تجربه، ابزاری مهم در تصمیم‌گیری شوراها برای مدیریت شهری در مسیر توسعه و آبادانی و تعالی شهر است و هر یک از اعضای شورا یک سرمایه مهم برای استان به شمار می‌رود.

وی گفت: خوشبختانه پاکدستی و تلاش اعضای شورای شهر و استان بر کسی پوشیده نیست و وضعیت قم نیز به لحاظ سلامت کاری در مقایسه بین استان‌ها و شهرهای دیگر بسیار مناسب است.

استاندار قم بیان کرد: همه باید شورا یاور باشیم، همچنین از توانایی و نظرات بخش خصوصی و تشکل‌های مدنی و شوراها استفاده کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس جمهور از نخبگان خارج از دولت استفاده کند