بسته‌های آموزشی میان دانش‌آموزان سیل‌زده گنبدکاووس توزیع شد


بسته‌های آموزشی میان دانش‌آموزان سیل‌زده گنبدکاووس توزیع شد

گنبدکاووس - ایرنا - 230 بسته‌ آموزشی رایگان در مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میان دانش‌آموزان دختر و پسر سیل‌زده گنبدکاووس توزیع شد.

به گزارش ایرنا، مدیر آموزش‌ و پرورش گنبدکاووس روز یکشنبه در این مراسم گفت: در جریان سیل اوایل امسال خیلی از مدارس شهرستان دچار آبگرفتگی شد که همکاری نیروهای بسیجی برای تعمیر و بازسازی آنها قابل تقدیر است.

کمال‌الدین نظرنژاد با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی همواره برای اعتلای آموزش و پرورش تلاش می‌کنند، افزود: هشت مدرسه گنبدکاووس بعد از انجام تعمیرات و بازسازی توسط نیروهای بسیجی چند روز قبل برای حضور دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید افتتاح شد و امروز نیز سپاه با رویکرد کمک‌رسانی بسته‌های آموزشی را برای توزیع در میان دانش‌آموزان آماده کرد.

وی وقوع سیل در گنبدکاووس را صرف نظر از خسارت‌های وارده، وحدت‌بخش دانست و گفت: این حادثه، وحدت و همدلی میان اقوام ساکن در شهرستان برای حل مشکلات مردم را بیشتر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس نیز در این نشست با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: علم‌آموزی، اخلاق‌مداری، تربیت، ادب و خودسازی در کنار ایمان و عمل صالح برای هر مرد و زن مسلمان برای رسیدن به رشد و تعالی لازم است.

حجت‌الاسلام ابوالفضل دیلم افزود: همکاری خوب آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی خواهران و برادران برای انجام کارهای خداپسندانه مانند توزیع بسته‌های آموزشی جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند با تفرقه‌افکنی میان اقوام و قومیت‌ها در کشورهای مختلف مانند ایران به اهداف سلطه‌جویان خود برسند اما فراموش کردند که ملت ایران در سایه حمایت رهبری و نگاه ظلم‌ستیز، در مقابل تمام توطئه‌ها ایستادگی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس گفت: خیلی از فرماندهان بزرگ دنیا از نوع عملکرد رزمندگان ایرانی با کمترین امکانات در شکل‌دهی عملیات‌های مختلف برای دفاع از خاک ایران اسلامی و کسب پیروزی‌ در مقابل نیروهای‌ تا دندان مسلح عراقی انگشت به‌دهان ماندند.

سرگرد پاسدار هادی رازقندی مسئول بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده گنبدکاووس نیز گفت: در مراسم امروز ۱۱۰ بسته آموزشی شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد و مدادرنگی میان دانش‌آموزان دختر سه مدرسه و ۱۲۰ بسته آموزشی میان دانش‌آموزان پسر ۹ مدرسه آسیب دیده از سیل امسال به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال توزیع شد.

به گزارش ایرنا، ۸۱ هزار دانش‌آموز در تمام ۱۲ پایه تحصیلی و پیش‌دانشگاهی امسال در گنبدکاووس سال تحصیلی خود را در ۴۹۳ مدرسه آغاز کردند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...