ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرزها


ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مرزها

عصر خودرو- رئیس پلیس راه راهور ناجا، گفت: در حال حاضر بار ترافیک در استان‌ها و محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه سنگین گزارش شده و در شهرهای قصرشیرین و مهران تراکم جمعیت داریم.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور کرمانشاه- ایلام و درنهایت به مهران و همچنین کرمانشاه به قصر شیرین، سنگین است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا تراکم و ترافیک جمعیت در شهرهای قصرشیرین و مهران را سنگین ارزیابی و تصریح کرد: در محورهای شلمچه و چذابه نیز بار قابل توجهی از ترافیک و تردد زوار را شاهد هستیم.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر ترافیک در استان‌های همجوار و مسیرهای منتهی به مرزهای شملچه، چذابه، قصرشیرین و خسروی سنگین است به ورود زوار اربعین حسینی اشاره و اظهار داشت: در عین حال که ازدحام جمعیت و زوار اربعین حسینی را برای خروج از کشور شاهدیم بار ورود به کشور نیز شروع شده و می‌توان گفت که 70 درصد زوار در حال خروج و 30 درصد در حال ورود به کشور هستند.

سردار حسینی با بیان این مطلب که در 3-2 روز ‌آینده بار بازگشت زوار غالب بر بار رفت خواهد شد، خاطرنشان کرد: از 26 و 25 مهرماه تمرکز بر تخلیه جمعیت و هدایت و مدیریت بازگشت زوار و ساماندهی آنها در دستور کار خواهد بود.

دانلود با کیفیت


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نهمین آزمون سراسری سنجش مهارت نمایندگی های خدمات پس از فروش توسط کرمان موتور برگزار شد