جنبش حماس رژیم صهیونیستی را به نقض حاکمیت کشور‌ها متهم کرد


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir) به نقل از خبرگزاری آناتولی، جنبش حماس در واکنش به اذعان یوسی کوهین رئیس موساد...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری آناتولی، جنبش حماس در واکنش به اذعان یوسی کوهین رئیس موساد درباره ترور مسئولان این جنبش در مناطق مختلف جهان اعلام کرد: رژیم صهیونیستی حاکمیت کشور‌ها و تمامیت ارضی آن‌ها را نقض کرده است.
حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در اولین واکنش رسمی این جنبش نسبت به سخنان یوسی کوهین گفت: اذعان رئیس موساد به ترور فعالان مقاومت موید نقض حاکمیت کشور‌ها و تعرض به تمامیت ارضی آن‌ها از جانب اسرائیل است که به عنوان یک رژیم ناقض قوانین و حقوق بین الملل عمل می‌کند.
سخنگوی حماس تاکید کرد مقاومت فلسطین حق مشروع ملت است و امت‌ها باید به هر طریق ممکن از آن پشتیبانی کنند.
حازم قاسم افزود جنایت‌های اشغالگران در داخل و خارج فلسطین با گذشت زمان از بین نخواهد رفت و مقاومت ما هرگز متوقف نخواهد شد و ما همه اراضی و مقدسات خود را از دست اشغالگران آزاد خواهیم کرد.
یوسی کوهین روز جمعه در مصاحبه با یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد عناصر موساد مسئولان اجرایی جنبش حماس را در مناطق مختلف جهان ترور کردند. کوهین نام مسئولان حماس را که توسط موساد ترور شده اند، فاش نکرد.
کوهین از سال ۲۰۱۶ رئیس موساد است و ماموریت او در این پست در سال ۲۰۲۰ پایان می‌یابد.
جنبش حماس درسال‌های اخیر موساد را به ترور تعدادی از فعالان این جنبش در تونس و مالزی متهم کرده، اما اسرائیل به این اتهام‌ها واکنشی نشان نداده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حمله اسرائیل به مقر حزب الله لبنان در خاک سوریه؛ 6 نفر کشته شدند