40 طرح عمرانی و فرهنگی جهادی در خمین اجرا شد


40 طرح عمرانی و فرهنگی جهادی در خمین اجرا شد

خمین - ایرنا - مسئول بسیج ناحیه خمین گفت: 40 طرح عمرانی و فرهنگی امسال از سوی گروه‌های جهادی در این شهرستان اجرا شده است.

سرهنگ «علیرضا لطفی‌پور» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: گروه‌های جهادی تابستان امسال در ساخت ۱۰ خانه آسیب‌دیده از سیل در روستای مزرعه قاسم شرکت کردند و چهار منزل مسکونی در شهابیه، قاسم‌آباد و رازان را دیوار کشی کردهد و تعمیرات پشت‌بام منزل مسکونی در روستاهای واپیله، میشیجان و زورقان و کار ساخت ۲ سرویس بهداشتی در روستای تهیق و شهابیه را انجام دادند.
وی اظهارداشت: ۲ واحد مسکونی۷۰ متری برای محرومان در روستاهای چنار و کمانکش خمین با همکاری خیران، کمتیه امداد و بهزیستی و یک باب خانه عالم در روستای شهابیه نیز از سوی گروه‌های جهادی این شهرستان ساخته شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه خمین ادامه داد: سه طرح آبرسانی امسال در این شهرستان اجرا شده که در این راستا جهادگران ۳۵۰ متر لوله‌گذاری در روستای شهابیه، ۲۰۰ متر کانال‌کشی در ازنوجان و ۸۵۰ متر کانال کشی در روستای رازان را انجام دادند.

سرهنگ لطفی‌پور افزود: ۲۲ باب مسجد با اعتبار سه میلیارد ریال تابستان امسال در خمین بازسازی شده و مسجدی در روستای شهابیه نیز با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال نماکاری شده است.

وی ادامه داد: ۷۷ سری جهیزیه نیز با کمک خیران تهیه و به خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی اهدا شد که ارزش هر سری جهیزیه ۱۰۰ میلیون ریال است.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است که ۴۰ هزار نفر آن ساکن روستاها هستند.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیس