7 پویانمایی منتخب کانون پرورش فکری کودکان، در اصفهان اکران می شود


7 پویانمایی منتخب کانون پرورش فکری کودکان، در اصفهان اکران می شود

اصفهان- ایرنا - مدیر پردیس سینمایی اصفهان از اکران رایگان پویانمایی‌های منتخب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اصفهان برای نخستین بار خبر داد.

محمد پناهی‌نژاد روز دوشنبه به ایرنا گفت: چهاردهمین برنامه باشگاه فیلم هنر و تجربه به نمایش هفت انیمیشن منتخب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اختصاص دارد.

وی افزود: این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهارشنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۹ در پردیس سینمایی اصفهان برگزار می‎شود.

پناهی فرد اظهار داشت: انیمیشن‌های ایرانی می‌توانند دریچه‌های جدیدی در بازارهای پایدار و نو در حوزه پویانمایی و صنایع وابسته ایجاد کند.

وی اضافه کرد: فیلم‌های «لی‌لی حوضک»(وجیه‌الله فردمقدم)،«شنگول و منگول»(فرخنده ترابی)،«بهادر»(عبدالله علیمراد)،«خواب»(علیرضا چیتایی)، «پرنده سکوت»(لیسا جمیله برجسته)،«ریشه در آسمان» (فرخنده ترابی) و «مادر بزرگ پرنده»(فاطمه گودرزی)، عنوان‌های هفت انیمیشنی است که در باشگاه فیلم هنر و تجربه اصفهان به نمایش درمی‎آیند.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان، تماشای این آثار را برای مردم رایگان اعلام کرد و گفت: کانون پرورش فکری به‌عنوان نهادی باسابقه در عرصه تولیدات کودکان و نوجوانان، در سال‌های اخیر با مشارکت شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه انیمیشن‌سازی به‌دنبال تقویت بازارهای جانبی مبتنی بر شخصیت‌ها و قهرمان‌های ایرانی در حوزه تولیدات وابسته به پویانمایی است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره جدید فعالیت‌های سینمایی خود، نخستین بار است که با مشارکت بخش خصوصی و باشگاه فیلم هنر و تجربه و با هدف حمایت و تقویت صنعت انیمیشن کشور، قصد اکران عمومی انیمیشن‌های منتخب خود را دارد.

7 پویانمایی منتخب کانون پرورش فکری کودکان، در اصفهان اکران می شود

۳۰۸۰


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اصفهان نمونه موفق زندگی مسالمت آمیز پیروان ادیان الهی است