از کمیسیون سپاسگذاریم اما این پایان کار نیست


تا این‌جای کار از مقاومت و ایستادگی رهبری کمیسیون انتخابات در برابر فشارهای سیاسی ارگ مبنی بر اعتبار بخشی به «آرای گوسفندی» سپاس‌گذاریم اما این پایان کار نیست. کمیسیون انتخابات در یک اقدام شجاعانه دست کم یک میلیون رای تقلبی را که در...

تا این‌جای کار از مقاومت و ایستادگی رهبری کمیسیون انتخابات در برابر فشارهای سیاسی ارگ مبنی بر اعتبار بخشی به «آرای گوسفندی» سپاس‌گذاریم اما این پایان کار نیست.
کمیسیون انتخابات در یک اقدام شجاعانه دست کم یک میلیون رای تقلبی را که در بدل پول به طور غیر قانونی به صندوق‌ها ریخته شده بودند بی اعتبار خواند و ارقام رای دهندگان از ۲٫۷ میلیون به ۱٫۷ میلیون پایین آمد، یعنی یک میلیون رای گوسفندی تشخیص و باطل اعلام شد اما این پایان کار نیست.

۱- تمامی بایو متریک‌های پیش از ساعت ٧ و یا بعد از ساعت ٥ بجه روز انتخابات را تشخیص و تصفیه نماید.

۲- آراى بایو متریک شده تکرارى و استفاده شده از چند انگشت و انگشت پا و استفاده از بینى و گوش را جدا ساز و باطل اعلام کند.

۳- هزاران رای بایو متریک شده در دستگاه‌ها وجود دارد که با استفاده از عکس‌های تذکره هاى جعلی توسط «تقلب‌کاران حرفوی دولت ساز» ثبت شده اند، باید شناسایی و باطل سازد.
۴- ده‌ها مرکز که اکثریت آن ارای سیاه اند به قرنطین رفته اند باید صادقانه بررسی شود و عدالت اجرایی گردد.

کمیسیون انتخابات بار دگر در برابر یک آزمون بزرگ تاریخی قرار دارد و امیدوارم برای خود و افغانستان عزت کمایی کنند. کاری نشود خدای ناخواسته که کشور به بحران برود و کمیشنران به زندان.

ف_فطرت


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کارشناسان نظامی: حمله بر قیصاری غیر قابل توجیه است