ساخت مجتمع راکد توانبخشی ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از سر گرفته شد


ساخت مجتمع راکد توانبخشی ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از سر گرفته شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت نخستین مجتمع توانبخشی ایثارگران این استان به نام «ایثار» پس از 10 سال رکود امروز چهارشنبه در شهر یاسوج مرکز استان از سر گرفته شد.

سید منصور موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مجتمع شامل سه بخش فرهنگی، ورزشی و توانبخشی است که عملیات آجرایی آن در سال ۱۳۸۴ و با زیربنای ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع آغاز شده بود.

وی افزود: عملیات اجرایی این مجتمع در سال ۱۳۸۷ و پس از گذشت حدود سه سال در حالی که ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، بنا به دلایلی متوقف شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ حدود ۲۲ میلیارد ریال برای ساخت این مجتمع هزینه شد.موسوی عنوان کرد: هم اینک اعتباری افزون بر ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این مجتمع اختصاص یافته است.

وی ابراز داشت: نبود مرکز توانبخشی ایثارگران در کهگیلویه و بویراحمد سبب مراجعه این قشر به دیگر استان های کشور برای انجام انواع امور درمانی شده که هزینه های قابل توجهی را نیز برای آنان به دنبال دارد.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

32 میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی گچساران وارد شد