فرماندار دلفان خواستار تاسیس اداره راهداری در بخش کاکاوند شد


فرماندار دلفان خواستار تاسیس اداره راهداری در بخش کاکاوند شد

خرم‎آباد - ایرنا - فرماندار شهرستان دلفان گفت: با توجه به وسعت شهرستان و نا‎کافی بودن امکانات و تجهیزات راهداری، تاسیس اداره راهداری در بخش کاکاوند ضروری است.

حشمت بهمنی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شهرستان دلفان بیش از ۴۴۰ روستا با یکهزار و ۱۵۰ کیلومتر راه ارتباطی وجود دارد که با توجه به سردسیر بودن گردنه ها، امکانات و تجهیزات راهداری این شهرستان نمی تواند جوابگو باشد .
وی اظهار داشت: دلفان یک منطقه کوهستانی با گردنه های برف گیر و سخت گذر است که در فصل ریزش برف سنگین مشکلاتی برای مسافران بوجود می آیدو تاسیس اداره راهداری می تواند روند خدمات رسانی به روستاییان و کمک به مسافران را در شرایط بحرانی تسریع نماید .
وی بیان کرد: بخش کاکاوند به سبب قرار کرفتن در مسیر ارتباطی خرم آباد - کرمانشاه با ۴۵۰ کیلومتر راه ارتباطی و ۲۱۵ روستا و وجود گردنه های سخت گذر، شرایط لازم را برای تاسیس اداره راهداری و خدمات ایمنی راهها را دارد.

فرماندار دلفان به وجود سه محور مواصلاتی پرتردد نورآباد به شهرستان‌های خرم آباد، کرمانشاه و نهاوند اشاره کرد و گفت: این شرایط جغرافیایی، توجه بیشتر مسئولان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را می طلبد و امیدواریم با اهتمام ویژه دست اندرکاران این امر زمینه تاسیس راهداری دربخش کاکاوند فراهم شود.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان و همچنین در مسیر ارتباطی غرب، شمال غرب به جنوب کشور قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن