مدیران رنو در دوراهی ادامه حضور در فرمول یک و انصراف


فرمول یک ایران – مدیر اجرایی موقت شرکت رنو، کلاتیلده دلبس تایید کرده است که آینده تیم فرمول یک این شرکت در روزهای آتی تحت بررسی و بازبینی عمیقی قرار می گیرد. حضور مجدد رنو در رقابت های فرمول یک بیشتر بابت پافشاری کارلوس گون مدیر مشترک رنو-نیسان با شعار “آینده را بران” بود که بتواند دوباره این تیم را به روزهای قهرمانی جهانش برگرداند اما پس از...

فرمول یک ایران – مدیر اجرایی موقت شرکت رنو، کلاتیلده دلبس تایید کرده است که آینده تیم فرمول یک این شرکت در روزهای آتی تحت بررسی و بازبینی عمیقی قرار می گیرد.

حضور مجدد رنو در رقابت های فرمول یک بیشتر بابت پافشاری کارلوس گون مدیر مشترک رنو-نیسان با شعار “آینده را بران” بود که بتواند دوباره این تیم را به روزهای قهرمانی جهانش برگرداند اما پس از حواشی به وجود امده و برکناری وی و همینطور عدم نتیجه گیری این تیم، دوباره در این شرکت شک و شبهات زیادی مطرح شد که آیا مایل هستند بمانند یا نه. دلبس بیان کرد:

ما می خواهیم برنامه “آینده را بران” را مجددا بررسی کنیم و هدف از این بازبینی به این معناست که تمامی گزینه ها برایمان روی میز قرار دارد. این به مانند همه فرایند های عادی دیگر است. قرار نیست یک بازبینی ریز و جزیی داشته باشیم. ما قصد داریم تحقیقات و بازرسی های وسیعی را آغاز کنیم که بدانیم که وضعیت بازار آتی برایمان کجا می تواند باشد و شرایط گروه خودروسازی ما چگونه خواهد بود. همه چیز برایمان روی میز قرار دارد و تمامی نقشه ها و استراتژی هایمان دوباره بررسی می شود.

مدیران رنو در دوراهی ادامه حضور در فرمول یک و انصرافمدیران رنو در دوراهی ادامه حضور در فرمول یک و انصراف دنیل ریکاردو و نیکو هالکنبرگ

این صحبت ها در حالی مطرح شده است که تیم رنو بابت اقدام غیرقانونی خود، امتیازات بدست آمده در گرندپری ژاپن را از دست داده و برای رسیدن به رده چهارم سازندگان در رقابت های فرمول یک کار سخت تری دارد، تیم رنو توضیح داد:

ویدیو منتشر شده در تست پیش فصل بارسلونا نشان از یک سیستم قانونی دارد که توسط خود فدراسیون جهانی اتومبیلرانی هم تایید شده است. ما هیچ دلیلی برای پنهان کردن این راه حل نوآورانه و خلاقانه خودمان نداشتیم. ما هیچ چیزی را پنهان نکردیم.

اما این درحالی است که تیم ریسینگ پوینت مدعی شده است که با این سبک متوجه شده است که تیم رنو در سیستم ترمز خودش دستکاری کرده است و اقدامات غیرقانونی انجام داده است. تیم رنو توضیح می دهد که فقط این موضوع نیست بلکه مدارکی که تیم ریسینگ پوینت در جلوی ما و فیا بعد از گرندپری ژاپن گذاشت، توسط یکی از کارکنان قبلی ما بود که الان برای ریسینگ پوینت کار می کند و تنها این ویدیو مدرک تیم ریسینگ پوینت نبوده است.

اوتمار سافنور مدیر تیم ریسینگ پوینت در این مورد بیان کرده است که:

ما در گرندپری سیلورستون متوجه این سیستم رنو شدیم. ما خودمان با سیستم ترمزمان مشکل داشتیم و خواستیم این مشکل مکانیکی خودمان را برطرف کنیم. چیزی که متوجه شدیم(از بررسی رقبا) این بود که رنو از یک سیستم اتوماتیک استفاده می کند که دقیقا همان چیزی بود که ما می خواستیم.

ما نمی خواستیم اعتراضی کنیم و شکایتی را ثبت کنیم صرفا می خواستیم از سیستم آنها کپی برداری کنیم. به فیا نامه زدیم و آنها گفتند که این امکان وجود ندارد که از این سیستم استفاده کنیم. سپس اعتراض کردیم، فیا نیز بیان کرد که شما هم می توانید از این سیستم استفاده کنید اما اوضاع طور دیگری رقم خورد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟