بوم کسب‌وکار پایه و اساس هر کسب‌وکاری است


بوم کسب‌وکار پایه و اساس هر کسب‌وکاری است

مشاور توسعه‌دهنده کسب‌وکار در کردستان، گفت: بوم کسب‌وکار پایه و اساس هر کسب‌وکاری است که 9 جزء دارد و کارآفرینان می‌توانند برای هر نوع ایده و ذهنیت تجاری از آن‌ها استفاده کنند.

رئوف رحیمی در حاشیه کارگاه طراحی و خلق مدل کسب‌وکار که به همت واحد اشتغال جهاددانشگاهی برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: افراد کارآفرین باید بدانند که مدل کسب‏‌وکار یک سازمان چیست تا بتوانند چالش‌های سازمان را در تعامل با محیط درک کرده و برای گذر از آن، استراتژی مناسب را شکل دهند.

وی افزود:‌ افراد کارآفرین باید خود را با ابزار ترسیم و طراحی مدل کسب‌‏وکار مجهز کنند تا بتوانند تراوشات ذهنی خود را در قالبی درآمدزا قرار دهند و نوآوری‌های خود را به سرانجام برسانند.

مشاور توسعه‌دهنده کسب‌وکار در کردستان، بیان کرد: بوم کسب‌وکار پایه و اساس هر کسب‌وکاری است که 9 جزء دارد و کارآفرینان می‌توانند برای هر نوع ایده و ذهنیت تجاری از آن‌ها استفاده کنند.

رحیمی عنوان کرد: افراد در بوم کسب‌وکار چگونگی جذب مشتری،‌ شاخت کافی از مشتری،‌ ارزش خلق و اهمیت مشتری یاد می‌گیرند.

وی کسب اعتماد مشتری را مهم دانست و ذکر کرد: با راه‌کارهای بوم کسب‌وکار افراد نحوه برخورد درست با مشتری را آموزش می‌بینند و در این راستا اعتماد مشتری را به دست می‌آورند.

مشاور توسعه‌دهنده کسب‌وکار در کردستان، جریان درآمد را یکی دیگر از مباحث آموزشی در بوم کسب‌وکار دانست و خاطرنشان کرد: جریان‌های درآمدی نشان‌دهنده درآمدی است که شرکت از هر بخش از مشتری کسب می‌کند.

رحیمی یادآور شد: فعالیت‌های اصلی، شراکای کلیدی و ساختار هزینه موارد دیگر در بوم کسب‌وکار است که با انجام این مباحث می‌توانند موفق باشند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...