نقدها و نمرات بازسازی بازی MediEvil منتشر شد


نقدها و نمرات بازسازی بازی MediEvil منتشر شد

سونی بازسازی بازی MediEvil را به انتشار رسانده است و در ادامه نقدها و نمرات آن از سوی سایت‌های معتبر را مشاهده خواهید کرد. بازسازی عنوان اکشن مامراجویی و هک اند اسلش قدیمی و محبوب سونی یعنی MediEvil منتشر شده است تا گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ی آن را با جلوه‌های بصری مدرن و 4K تجربه کنید. در ادامه خلاصه‌ای از نقدها و نمرات این عنوان از سوی سایت‌های...

سونی بازسازی بازی MediEvil را به انتشار رسانده است و در ادامه نقدها و نمرات آن از سوی سایت‌های معتبر را مشاهده خواهید کرد.

بازسازی عنوان اکشن مامراجویی و هک اند اسلش قدیمی و محبوب سونی یعنی MediEvil منتشر شده است تا گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ی آن را با جلوه‌های بصری مدرن و 4K تجربه کنید. در ادامه خلاصه‌ای از نقدها و نمرات این عنوان از سوی سایت‌های معتبر را مشاهده می‌کنید:

PlayStation Universe – 95

MediEvil بالاخره با یک بازسازی تماشایی که طرفداران به شدت خواستار آن بودند از پلی‌استیشن 1 به پلی‌استیشن 4 راه پیدا کرده است. جلوه‌های مشابه آثار تیم برتون و گیم‌پلی هوشمندانه برای یک بازی بیست ساله به خوبی همچنان پابرجا مانده است اما برخی از زوایای دوربین نامناسب و مبارزات ناروان، جلوی کامل شدن این بازی را می‌گیرند.

Wccftech – 82

بازسازی بازی MediEvil نشان می‌دهد که می‌توان یک عنوان کلاسیک را از پایه بازسازی کرد درحالی که همان حس دو دهه‌ی گذشته‌اش را به بازیکن القا می‌کند.

Gameblog.fr – 80

بازسازی بازی MediEvil هم در زمینه‌ی گرافیک و هم در زمینه‌ی موسیقی دارای کیفیت بالایی است. کار انجام شده روی موسیقی آن عالی بوده و سفر در مناظر Gallowmere با Sir Daniel Fortesque لذت‌بخش است.

IGN Italia – 79

یک بازسازی از MediEvil با کمی چیزهای بیشتر. عالی برای طرفداران و خوب برای بازیکنان تازه‌وارد.

God is a Geek – 75

MediEvil بدون هیچ شکی یک کلاسیک به شدت مورد احترام است و حال با یک جلوه‌ی درخشان جدید و حسی بسیار آشنا، به همراه عشق و توجه سازندگان به زنده کردن جذابیت آن برای طرفداران قدیمی ارائه شده است.

Destructoid – 75

از آنجا که نسخه‌ی فیزیکی نسخه‌ی اصلی MediEvil این روزها حدوداً 30 دلار قیمت دارد، صرف چنین هزینه‌ای برای یک بازسازی پلی‌استیشن 4 به شدت به صرفه است.

Eurogamer Italy – 70

بازسازی بازی MediEvil یک عنوان کلاسیک را به زندگی برمی‌گرداند و آن را احیا می‌کند و بهترین فرصت است برای تجربه‌ی دوباره‌ی یک بازی بیست ساله یا کشف آن برای اولین بار اگر تاکنون سعادت وقت گذراندن با Sir Daniel Fortesque را نداشته‌اید. متأسفانه برخی مشکلات فنی از اینکه این عنوان نمره‌ی بهتری دریافت کند جلوگیری می‌کنند.

Game Informer – 65

MediEvil همچنان سزاوار یاد شدن از آن به‌عنوان یک اثر کلاسیک است و من جلوه‌های بصری بازسازی شده‌ی آن روی پلی‌استیشن 4 را بسیار دوست دارم. با این حال، گیم‌پلی آن یک عتیقه از دوران قدیم است و مثالی که نشان می‌دهد بازی‌ها طی این سال‌ها چقدر پیشرفت کرده‌اند. روحت شاد Sir Dan.

IGN – 65

MediEvil به‌طور موفقیت‌آمیز داستان Daniel Fortesque را دوباره زنده کرده ولی به اندازه‌ی کافی کار روی مدرنیزه کردن مکانیک‌های این بازسازی انجام نشده است.

USgamer – 40

با بازسازی MediEvil محصول سال 1998، استودیوی «آدر اوشن» (Other Ocean) در برگرداندن این عنوان در سال 2019 عالی عمل کرده است. از لحاظ جلوه‌های بصری، این بازی برنده است. مشکل اینجا است که گیم‌پلی عمدتاً مانند گذشته باقی مانده است. مبارزات MediEvil گیج‌کننده‌اند و طراحی مراحل آن فاقد هرگونه حس کشف و کاوش است. این بازسازی باید گسترده‌تر می‌بود و در حال حاضر فقط مخصوص کسانی است که حس نوستالژی بسیار عمیقی به آن دارند.

Metro GameCentral – 30

یک بازسازی که به شدت به نسخه‌ی اصلی خود وفادار است به‌طوری که ایرادهای آن را نادیده می‌گیرد، با طراحی و مکانیک‌های گیم‌پلی‌ای که همان 21 سال قبل به سختی قابل قبول بودند، چه برسد به الأن.

میانگین نمرات بازسازی بازی MediEvil از میان 54 نقد روی پلی‌استیشن 4: 68

نقدها و نمرات بازسازی بازی MediEvil منتشر شدنقدها و نمرات بازسازی بازی MediEvil منتشر شد


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان