15 تروریست طالب در نتیجه یک انفجار، در جوزجان کشته شدند


بر اساس گزارشها در نتیجه انفجار یک موتر مملو از مواد انفجاریه در لسوالی...
بر اساس گزارشها در نتیجه انفجار یک موتر مملو از مواد انفجاریه در لسوالی آقچه ولایت جوزجان 15 جنگجوی این گروه کشته شده اند. محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی 209 شاهین به خامه پرس گفت که روز گذشته حوالی ساعت 15:00 بعد از ظهر در نتیجه انفجارِ یک موتر نوع فلانکوچ مملو از مواد منفجره در قریه ینگی‌اریغ ولسوالی آقچه ولایت جوزجان منفجر شد که در...
15 تروریست طالب در نتیجه یک انفجار، در جوزجان کشته شدند

بر اساس گزارشها در نتیجه انفجار یک موتر مملو از مواد انفجاریه در لسوالی آقچه ولایت جوزجان ۱۵ جنگجوی این گروه کشته شده اند.

محمد حنیف رضایی سخنگوی قول اردوی ۲۰۹ شاهین به خامه پرس گفت که روز گذشته حوالی ساعت ۱۵:۰۰ بعد از ظهر در نتیجه انفجارِ یک موتر نوع فلانکوچ مملو از مواد منفجره در قریه ینگی‌اریغ ولسوالی آقچه ولایت جوزجان منفجر شد که در نتیجه آن ۱۵ تن از تروریست طالب و دو فرد ملکی کشته شده اند.

اقای رضایی گفت که این انفجار هنگامی رخ داد که تعدادی از تروریستان طالب از ولسوالی چهار بولک ولایت بلخ، به استقامت ولسوالی آقچه در حرکت بودند و در قریه ینگی اریغ ولسوالی مذکور ماین ها ومواد انفجاری داخل موتر انفجار نموده که در نتیجه آن تلفات سنگین به این گروه وارد شد.

آقای رضایی همچنان گفت که در جریان این رویداد ۱۴ تن دیگر مشمول طالبان و افراد ملکی زخمی شده اند.