بیش از 102 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به سراسر جهان عرضه شده است


بیش از 102 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به سراسر جهان عرضه شده است

پلی‌استیشن 4 همچنان در اواخر عمر پر از موفقیت خود به مسیر خود با قدرت ادامه می‌دهد و اعداد و ارقام خود را جابه‌جا می‌کند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. سونی در جدیدترین گزارش مالی خود برای سه‌ماهه‌ای که در 30 سپتامبر به پایان رسید اعلام کرده که تعداد واحد‌های عرضه شده از پلی‌استیشن 4 از ابتدا تاکنون به 102.8 میلیون رسیده است. این یعنی...

پلی‌استیشن 4 همچنان در اواخر عمر پر از موفقیت خود به مسیر خود با قدرت ادامه می‌دهد و اعداد و ارقام خود را جابه‌جا می‌کند. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

سونی در جدیدترین گزارش مالی خود برای سه‌ماهه‌ای که در ۳۰ سپتامبر به پایان رسید اعلام کرده که تعداد واحد‌های عرضه شده از پلی‌استیشن 4 از ابتدا تاکنون به ۱۰۲.۸ میلیون رسیده است. این یعنی پلی‌استیشن 4 پس از پلی‌استیشن ۲ با فروش ۱۵۵ میلیون واحدی‌اش، در جایگاه دوم پرفروش‌ترین کنسول‌های تاریخ قرار می‌گیرد.

طی این سه‌ماهه ۲.۸ میلیون واحد از پلی‌استیشن 4 به عرضه رسیده است (درحالی که این مقدار در همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته ۳.۹ میلیون بود). تعداد کل مشترکین پلی‌استیشن پلاس نیز به ۳۶.۹ میلیون رسیده است درحالی که در سال گذشته در همین بازه تعداد آن‌ها ۳۴‌‌.۳ میلیون بود. سونی همچنین فروش ۶۱.۳ میلیون واحد نرم‌افزار را گزارش کرده است که ۳۷ درصد از این فروش به نسخه‌های دیجیتالی بازی‌ها اختصاص دارد.

پیش‌بینی برای کل سال مالی جاری کمی تغییر یافته است. اکنون انتظار می‌رود که سونی ۱۳.۵ میلیون دستگاه را به عرضه برساند درحالی که پیش‌تر ۱۵ میلیون دستگاه پیش‌بینی می‌شد. طبق شایعات و زمزمه‌ها پلی‌استیشن ۵ در فوریه‌ی ۲۰۲۰ معرفی و در تعطیلات ۲۰۲۰ روانه‌ی بازار می‌شود و اوضاع برای سونی بسیار خوب به نظر می‌رسد.

بیش از 102 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به سراسر جهان عرضه شده استبیش از 102 میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به سراسر جهان عرضه شده است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب