کشاورز بوکان تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر را با شکست بدرقه کرد


مهاباد- ایرنا- تیم فوتبال کشاورز بوکان در هشتمین دیدار خود در رقابت‌های...
مهاباد- ایرنا- تیم فوتبال کشاورز بوکان در هشتمین دیدار خود در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته 3 کشور مقابل مهمان خود تیم شهید اورکی اسلامشهر به پیروزی رسید.

این دیدار عصر روز پنجشنبه در زمین چمن مجموعه ورزشی وحدت بوکان برگزار شد و در آن تیم کشاورز توانست مهمان خود را با نتیجه سه بر ۲ شکست دهد.

تیم کشاورز بوکان تاکنون هشت بازی انجام داده که حاصل آن سه برد، ۲ تساوی و سه باخت بوده و این تیم اکنون دارای ۱۱ امتیاز است.

تیم کشاورز بوکان روز سه‌شنبه هفته آینده مهمان تیم «باهرماس فاتح» تبریز است و در ورزشگاە مرزداران این شهر به میدان می‌رود.

تیم کشاورز در گروه ۳ لیگ دسته ۳ فوتبال کشور با تیم‌های شهاب زنجان، هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید اورکی اسلامشهر، مکریان مهاباد، کاویان نقده، طلایه‌داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذرکوثر تبریز، میعاد مغان و مقاومت آستارا هم‌گروه است.

لیگ دسته ۳ فوتبال ایران چهارمین لیگ معتبر کشور است که مسابقات آن در ۲ مرحله برگزار می‌شود.

آذربایجان‌غربی در این مرحله دارای چهار نماینده شامل تیم‌های موکریان مهاباد، سلدوز نقده، کشاورز بوکان و کاویان نقده است.

سال گذشته نیز تیم فوتبال موکریان مهاباد در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور با قرار گرفتن در جایگاه دهم از راه‌یابی به لیگ دسته دوم کشور بازماند.

در مرحله اول، پنج گروه ۱۲ تیمی به مصاف هم‌می‌روند که در نهایت ۲ تیم اول هر گروه به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند؛ مرحله دوم نیز شامل ۳۰ تیم است که ۱۲ تیم از مرحله دوم فصل گذشته و هشت تیم که در فصل گذشته از لیگ دوم به لیگ سوم سقوط کرده‌اند، با هم رقابت می‌کنند.

بوکان با ۲۵۱ هزار نفر جمعیت ۲ نماینده در لیگ دسته دوم کشور و یک تیم در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور را دارد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید