70 ورزشکار برتر اردکانی تجلیل شدند 


70 ورزشکار برتر اردکانی تجلیل شدند 

یزد- ایرنا- با حضور فرماندار اردکان و دیگر مسئولان شهرستان از 70 نفر مقام‌آور کشوری در رشته های مختلف ورزشی تجلیل شد.

بهروز شهابی زاد، فرماندار، روز شنبه در حاشیه این آیین با بیان اینکه آمار مقام آوران کشوری در حوزه ورزشی شهرستان اردکان باعث مباهات است و باید به آن‌ها و خانواده‌هایشان افتخار کرد گفت:‌ درکنار تلاش‌های این نام آوران باید از حمایت‌های مدیران صنایع اردکان هم یاد و قدردانی کرد.
وی افزود: اردکان نسبت به شهرستان‌های دیگر استان در زمینه های مختلف از جمله کسب مدال‌های قهرمانی کشوری رشد قابل توجهی داشته که کاملاً قابل لمس است و این از نعمت‌هایی است که باید شکرگزار آن بود.
فرماندار اردکان در ادامه با بیان اینکه به ۲ مقوله آموزش و ورزش بسیار اهمیت می‌دهیم اظهار داشت: افزایش قبولی در کنکور، ‌ کسب رتبه‌های برتر آموزشگاه‌ها و نیز کسب مقام‌های قهرمانی درحوزه ورزشی و رفتن به لیگ برتر تیم‌ها از اولویت ها و افتخارات شهرستان، محسوب می‌شود.
شهابی زاد درخواست کرد که با برنامه ریزی در این امور و با کمک از دانش آموزان و جوانان این ۲ مقوله رشد مضاعفی داشته و ارتقاء پیدا کند و تصریح کرد: کارهای فرهنگی و ورزشی اگر از پایه و زیربنایی رشد و توسعه و این چرخه ادامه پیدا کند آینده بهتری برای شهرستان رقم خواهد خورد.
وی ضمن تشکر از دلسوزی های مجموعه تربیت بدنی این شهرستان گفت: وضعیت بحران اقتصادی، کم شدن هزینه‌های جاری و معدود بودن نفرات مجموعه اداره ورزش و جوانان باعث نشده است که ازتلاششان کم شود، آنها با همه محدودیت ها و تنگناها زمینه را برای توسعه ورزش اردکان فراهم کرده‌اند.
فرماندار اردکان تصریح کرد: امیدواریم با کمک این عزیزان و تلاش ورزشکاران، پویایی را در جامعه گسترش و زمینه برای گسترش ورزش‌های همگانی و افزایش تیم‌های برتر ورزشی هموار شود چرا که مقام آوردن درزمینه ورزشی ، خوشحالی مضاعفی را برای مردم به همراه می آورد.

اردکان ۳۸ هیات ورزشی دارد و مرکز این شهرستان ۹۸ هزار نفری در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ورود رییس‌جمهوری به یزد