گرامیداشت 60 سالگی حضور هوندا در آمریکا


گرامیداشت 60 سالگی حضور هوندا در آمریکا

نمایشگاه SEMA امسال کاملاً خبرساز خواهد بود و پیش از این نیز خبرهای زیادی از محصولات ارتقا یافته‌ی شرکت‌هایی همچون فورد، هیوندای، جیپ، هنسی، موپار و… به گوش رسیده است. هوندا نیز هم‌اکنون به این جرگه پیوسته و حداقل 10 خودروی خود را در از پنجم تا هشتم نوامبر در لاس‌وگاس به نمایش خواهد گذاشت.... The post گرامیداشت 60 سالگی حضور هوندا در آمریکا...

نمایشگاه SEMA امسال کاملاً خبرساز خواهد بود و پیش از این نیز خبرهای زیادی از محصولات ارتقا یافته‌ی شرکت‌هایی همچون فورد، هیوندای، جیپ، هنسی، موپار و… به گوش رسیده است. هوندا نیز هم‌اکنون به این جرگه پیوسته و حداقل 10 خودروی خود را در از پنجم تا هشتم نوامبر در لاس‌وگاس به نمایش خواهد گذاشت.

گرامیداشت 60 سالگی حضور هوندا در آمریکا
هوندا در این رویداد خودرویی شصتمین سالگرد حضور خود در آمریکا و همچنین تعهد طولانی‌مدت خود به جامعه‌ی طرفداران را گرامی خواهد داشت. هوندا همچنین محصولاتی خاطره‌انگیز و مدرن را به همراه لوازم جانبی آن‌ها به نمایش خواهد گذاشت.


یکی از محصولات این برند شاسی‌بلند بنزینی و پلاگین هیبریدی CR-V 2020 است که دارای تفاوت‌ها و وسایل جانبی زیاد برای آخر هفته‌ای به‌یادماندنی است. مدل بعدی ریجلاین HFP کانسپت خواهد بود که از لاستیک‌های 18 اینچی و دو دوچرخه فوجی مونتین در محفظه بار سود می‌برد.
سومین محصول هوندا در SEMA رالی پاسپورت مفهومی است که از توانایی‌های آفرود بیشتری برخوردار است. این خودرو در کلاس لیمیتد چهار چرخ محرک رقابت‌های رالی حضور یافته و رتبه دوم کلاس و رتبه دوازدهم کلی را از میان 75 خودرو کسب کرده است.
اما هوندا یک مهمان بسیار ویژه هم خواهد داشت که پیکاپ نیم تن شورولت 1961 بوده و به عنوان خودروی تحویل این شرکت اندکی پس از شروع به کار در آمریکا در سال 1959 مورد استفاده قرار گرفته است.
یکی دیگر از محصولات خاطره‌انگیز هوندا نیز کوپه‌ی S800 1969 است که پیشرانه‌ای بازسازی شده و سیستم اگزوز جدیدی دارد.

گرامیداشت 60 سالگی حضور هوندا در آمریکا
از دیگر محصولات هوندا در SEMA 2019 می‌توان به سیویک Si 2018 تیون شده، سیویک دریفت و تعدادی از موتورسیکلت‌ها و مدل‌های ATV اشاره کرد.

گرامیداشت 60 سالگی حضور هوندا در آمریکا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برف‌پاک‌کن‌های قابل‌برنامه‌ریزی بی ام و سری 7 در دهه 80 میلادی!