متیا بینوتو: اتهامات جاری شده به سمت ما ناامید کننده است


فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری بیان کرد که اینکه رقبایشان، آنها را متهم به تقلب می کنند و عملکرد آنها را در گرندپری آمریکا 2019 منتسب به چنین موضوعی می دانند امری بسیار ناامید کننده و شرم اور است. تیم فرمول یک فراری که نتوانست نتیجه ای مناسب و درخوری را در پیست آمریکا بدست بیاورد و نسبت به رقبای خودش بسیار کندتر بود، شبهات...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری بیان کرد که اینکه رقبایشان، آنها را متهم به تقلب می کنند و عملکرد آنها را در گرندپری آمریکا 2019 منتسب به چنین موضوعی می دانند امری بسیار ناامید کننده و شرم اور است.

تیم فرمول یک فراری که نتوانست نتیجه ای مناسب و درخوری را در پیست آمریکا بدست بیاورد و نسبت به رقبای خودش بسیار کندتر بود، شبهات زیاد برانگیخته شد مبنی بر اینکه دلیل کندی آنها موتوری غیرقانونی بوده که در این گرندپری قانونی شده است، مکس ورشتپن راننده ردبول شخصی بود که به وضوح فراری را محکوم به تقلب کرد، متیا بینوتو در پاسخ به این اتهامات بیان کرد:

من در این آخر هفته نظرات و صحبت های زیادی را در مورد بخشنامه فنی و تاثیر آن بر روی خودرویمان شنیده ام. پس از پایان مسابقه نیز صحبت هایی زده شد در مورد تیم ما که به نظرم بسیار ناامید کننده و شرم آور است. واقعیت این است که ما پول پوزیشن را با یک فاصله بسیار اندکی از دست دادیم. سباستین می توانست پول پوزیشن را بدست بیاورد اگر سر یک پیچ محافظه کاری نمی کرد. چارلز هم در تمرین سوم مشکل داشت و کل تمرین سوم را از دست داد و مجبور شدیم که موتور نسل دوممان را برایش قرار دهیم. با توجه به عملکرد او به طور کل می توانیم بگوییم که اگر مشکلی در تمرین سوم برایش رخ نمی داد او هم می توانست برای رقابت کسب پول پوزیشن حضور داشته باشد.

معتقدم اینگونه نظرات که اشتباه هستند برای این ورزش خوب نیستند و باور دارم که همه باید کمی جدی تر باشند در این مورد.

متیا بینوتو: اتهامات جاری شده به سمت ما ناامید کننده استمتیا بینوتو: اتهامات جاری شده به سمت ما ناامید کننده است سباستین فتل و چارلز لکلرک

مدیر تیم فرمول یک فراری پافشاری می کند و می گوید که فراری پس از صدور بخشنامه فنی فیا هیچ چیزی را تغییر نداده است:

ما به بخشنامه فنی نگاه می کنیم، در این هفته به طور کامل به تمام جزییات آن نپرداختیم.

متیا بینوتو پس از مسابقه شخصا به موتورهوم ردبول رفت و فقط به دنبال کریستین هورنر می گشت تا نقطه نظرات خودش را نسبت به صحبت های این تیم رو در رو با شخص وی مطرح کند و مشاهدات حاکی از صحبت های رک و مستقیم و تقریبا تنش بر انگیز بینوتو داشت که بلافاصله پس از صحبت کردن با هورنر از موتورهوم ردبول خارج شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی