مانع شدن برای پیروزی همیلتون به بوتاس احساس خوبی داد


فرمول یک ایران – والتری بوتاس می گوید که احساس خوبی دارد از اینکه همزمان با کسب ششمین عنوان قهرمانی جهان توسط لوئیس همیلتون، مانع پیروزی او در مسابقه آمریکا شد. همیلتون در حالی به فرمول یک آمریکا پا گذاشت که می دانست فقط با چهار امتیاز می تواند جشن قهرمانی به پا کند و او حتی با استراتژی یک پیت استاپ برخلاف بوتاس که برروی دو پیت استاپ بود، توانست...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس می گوید که احساس خوبی دارد از اینکه همزمان با کسب ششمین عنوان قهرمانی جهان توسط لوئیس همیلتون، مانع پیروزی او در مسابقه آمریکا شد.

همیلتون در حالی به فرمول یک آمریکا پا گذاشت که می دانست فقط با چهار امتیاز می تواند جشن قهرمانی به پا کند و او حتی با استراتژی یک پیت استاپ برخلاف بوتاس که برروی دو پیت استاپ بود، توانست پیشتازی را در اختیار بگیرد اما در پنج دور به پایان مسابقه راننده فنلاندی موفق به سبقت از همیلتون شد اما قادر نبود جلوی کسب عنوان قهرمانی او را بگیرد.

مانع شدن برای پیروزی همیلتون به بوتاس احساس خوبی دادمانع شدن برای پیروزی همیلتون به بوتاس احساس خوبی داد والتری بوتاس و لوئیس همیلتون

بوتاس گفت:

در این آخرین هفته، کسب پیروزی تنها کاری بود که می توانستم انجام دهم تا امید قهرمانی را زنده نگه داشته یا به تاخیر بیاندازم. من کار خودم را انجام دادم که احساس خوبی داشت. اما لوئیس مانند همیشه در این آخر هفته نیز قوی ظاهر شد.

شما همیشه باید به نکته خوب قضیه نگاه کنید و این خوب است که بهترین فصل من در فرمول یک رقم خورده است. من دستاوردهای زیادی در بخش های مختلف از لحاظ سرعت مسابقه ای داشتم.

لوئیس قطعا می خواست که با پیروزی در مسابقه، عنوان قهرمانی جهان را کسب کند و توانستم مانع این کار شوم و احساس خوبی دارم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)