سرمربی تیم رایکا بابل: کسب یک امتیاز برایمان راضی کننده بود


سرمربی تیم رایکا بابل: کسب یک امتیاز برایمان راضی کننده بود

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: گرفتن یک امتیاز مقابل استقلال خوزستان آن هم در اهواز راضی کننده است و امیدوارم روند امتیازگیری ما همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا هادی شکوری روز یکشنبه پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز بیان کرد: هر ۲ تیم موقعیت های بسیار زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند و تماشاگران از دیدن این بازی خوب لذت بردند.

وی با بیان اینکه تیم استقلال خوزستان در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد گفت: در اواخر نیمه دوم نبض بازی را به دست گرفتیم و موفق به گلزنی شدیم و در ادامه بازی را به خوبی کنترل کردیم.

سرمربی تیم رایکا افزود: با توجه به اینکه شناختی از حریف نداشتیم نیمه اول نتوانستیم به خوبی ظاهر شویم اما در نیمه دوم روند کارمان را تغییر دادیم و برتر از حریف نشان دادیم.

وی با بیان اینکه مسافت بسیاری را از شمال تا جنوب کشور طی کردیم که این امر در کیفیت بازی ما تاثیر داشت گفت: از این یک امتیاز راضی هستیم و سعی می کنیم جایگاهمان را در جدول ارتقا دهیم.

شکوری افزود: ما تیم کم سابقه ای هستیم و بازیکنانمان نیاز به تجربه بیشتر دارند، در کل از بازیکنانم راضی بوده و به آینده تیم امیدوار هستم.

وی گفت: در ابتدا تلاش می کنیم جایگاهمان را در لیگ دسته یک حفظ کنیم و سپس برای حضور در بین تیم های بالای جدول می جنگیم.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و رایکا بابل در چهارچوب رقابت های لیگ دسته یک کشور عصر روز یکشنبه در اهواز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم رایکا هم اکنون با ۹ امتیاز در مکان شانزدهم ردره بندی لیگ دسته یک قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راه‌یابی 15 داستان به داوری نهایی جشنواره داستان صوتی کیش