تاریخچه درگیری‌های باشگاهی-ملی به بهانه ماجرای استرلینگ و گومز ؛ وقتی شوخی شوخی جدی شد!


تاریخچه درگیری‌های باشگاهی-ملی به بهانه ماجرای استرلینگ و گومز ؛ وقتی شوخی شوخی جدی شد!

با اتفاق رخ داده برای رحیم استرلینگ، برگ جدیدی به تاریخ درگیری باشگاهی تسری یافته به رده ملی اضافه شد.

با اتفاق رخ داده برای رحیم استرلینگ، برگ جدیدی به تاریخ درگیری باشگاهی تسری یافته به رده ملی اضافه شد.

به گزارش سایت نود، درگیری جو گومز و رحیم استرلینگ در جریان بازی منچسترسیتی و لیورپول در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، با وجود عذرخواهی استرلینگ و اصرار گومز مبنی بر نادیده گرفته شدن این اقدام رقیب، منجر به خط خوردن استرلینگ از تیم ملی انگلیس شد.

درگیری باشگاهی تسری یافته به رده ملی، چندان عجیب نیست و این نمونه تنها به خاطرات قبلی افزود و گرنه چندان عجیب نبود.

کری‌های ناتمام پیکه و راموس

یکی از عجیب‌ترین درگیری‌های باشگاهی، کری‌خوانی‌های راموس و پیکه، مدافعان رئال مادرید و بارسلوناست. زمانی راموس در جواب کری خواندن پیکه گفت: اگر این اظهارات از سوی اینیستا بیان می‌شد، جای تعجب داشت اما این حرف‌ها را پیکه زده و همه می‌دانند او به دنبال نمایش است!

راموس همیشه پیکه را به عدم تعصب در رده ملی و ترجیح بارسلونا به تیم ملی اسپانیا متهم کرده و یک بار وقتی تیم ملی اسپانیا با لباسی سفید و شبیه پیراهن رئال مادرید به میدان رفت، راموس گفت پیکه هم قبول کرده پیراهن سفید را بپوشد! با تمام این درگیری‌ها طرفین با ساختن یک زوج رویایی در مرکز خط دفاعی، نقش مهمی در افتخارات رویایی‌ترین اسپانیای تاریخ داشتند.

باندبازی به رهبری زلاتان

درگیری ملبرگ و لیونبرگ بر سر تصاحب یک توپ در یکی از تمرینات تیم ملی سوئد قبل از شروع جام‌جهانی 200، شکل گرفت؛ جایی که لیونبرگ پس از گرفتن توپ از ملبرگ با تکل شدید بازیکن وقت استون‌ویلا مواجه شد و پس از این اتفاق لیونبرگ به سمت او حمله‌ور شد. در نهایت درگیری فیزیکی طرفین با وساطت دانیل آندرسون به پایان رسید. همان زمان شایعه شده بود سوئد دارای 2 باند قدرت است، دار و دسته لیونبرگ و گروه زلاتان با حضور ملبرگ! در نهایت با وساطت هنریک لارسن، فردی که بیش‌ترین احترام را در آن تیم سوئد داشت و عضو هیچ باندی نبود، طرفین صلح کردند و باعث شدند سوئد در گروه مرگ بالاتر از انگلیس و آرژانتین به جمع 16 تیم برتر جام جهانی 2002 راه یابد.

«تریج گیت»

ماجرای بریج و تری در سال 2010، همه اخبار حاشیه‌ای را تحت تاثیر خودش قرار داد. بریج همبازی تری در چلسی بود اما از وضعیتش رضایت نداشت، با این حال وقتی نتوانست رضایت همسرش برای ترک لندن را جلب کند، مجبور شد به تنهایی چلسی و لندن را ترک کند. تری با سو استفاده از این ماجرا خودش را به همسر بریج نزدیک کرد و خیلی زود خبر رابطه نامشروع این 2 جلد رسانه‌ها را تسخیر کرد. جالب اینکه تری دوست نزدیک بریج بود و در عروسی دوستش هم شرکت داشت! پس از این اتفاق در اولین بازی رودرو، بریج در مراسم قبل از بازی با تری دست نداد و رابطه طرفین هیچ وقت به حالت عادی برنگشت! تری و بریج با وجود هم‌پست بودن در خط دفاعی هیچ گاه در تیم ملی انگلیس به جایی نرسیدند. رسانه‌های خوش‌ذوق انگلیسی از این اتفاق با عنوان «تریج گیت» نام بردند.

شوخی دردسرساز

اردوی دانمارک در راه حضور در جام‌جهانی 2002 حواشی فراوانی داشت. گراوسن و توفتینگ در یکی از تمرینات تیم شوخی زشتی با گرونشر داشتند و در ادامه آب و یخ روی بدن او قرار دادند؛ آنچه خشم گرونشر و درگیری فیزیکی 3 نفر را در پی داشت! گرونشر از 2 هم‌تیمی خودش به خاطر آسیب رساندن به چشم‌هایش شکایت کرد و پس از دریافت غرامت اوضاع به خوبی گذشته شد!

1977


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تن‌هاخ: هر طوری هست باید قهرمان جام حذفی شویم