جایگاه‌های عرضه سوخت استان مرکزی خدمت رسانی عادی دارند


جایگاه‌های عرضه سوخت استان مرکزی خدمت رسانی عادی دارند

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: جایگاه های عرضه سوخت در این استان به صورت عادی در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

«بهروز اکرمی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک جایگاه های عرضه سوخت استان مرکزی دارای ازدحام خاصی نیست و جایگاه داران به صورت عادی در حال ارائه سرویس به همشهریان هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام نرخ های جدید، عرضه سوخت بر اساس نرخ اعلامی صورت گرفته و گزارش ها حاکی از آن است که در جایگاه های عرضه سوخت استان مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: همه جایگاه های سطح استان آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز هستند و استان مرکزی در حوزه تامین سوخت مورد نیاز نیز با مشکلی روبرو نیست.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد.

طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز می‌شود و این سهمیه به مدت ۶ ماه قابل ذخیره است.

این اطلاعیه افزوده است: استفاده از سهمیه سوخت فقط با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی میسر است.

این اطلاعیه همچنین افزوده است: کسانی که تا کنون به هر علت کارت سوخت شخصی خود را دریافت نکرده اند از ساعت آغاز اجرای این طرح، سهمیه سوخت آن‌ها محفوظ است و از این بابت نگران نباشند.
بر اساس این اطلاعیه، افرادی که کارت سوخت ندارند شامل کسانی که تا کنون درخواست صدور المثنی نداده اند یا کسانی که درخواست داده و هنوز کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند و همچنین کسانی که کارت سوخت برای آن‌ها صادر شده، ولی در باجه معطله شرکت ملی پست مانده است سهمیه همه آن‌ها از بامداد جمعه محفوظ است و ذخیره خواهد شد.
بر مبنای این اطلاعیه، همچنین به خودروهای همه دستگاه‌های اجرایی دولتی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری سهمیه بنزین تعلق نمی‌گیرد و این خودروها باید با قیمت هر لیتر ۳ هزار تومان بنزین دریافت کنند.
اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی افزوده است: قیمت نفت گاز با کارت سوخت جایگاه دار بدون تغییر باقی خواهد ماند.
۹۰ جایگاه سوخت در نقاط مختلف شهری و بین راهی در استان مرکزی خدمات ارائه می کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)