اعلام انزجار مردم همدان از اقدامات آشوبگران


همدان - ایرنا- مردم دارالمومنین همدان با حضور در اجتماع مردمی دفاع از...
همدان - ایرنا- مردم دارالمومنین همدان با حضور در اجتماع مردمی دفاع از اقتدار و امنیت کشور، انزجار خود را از اقدامات اخیر آشوبگران اعلام کردند.

با وجود ریزش برف و برودت هوا مردم دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و شماری زیادی از مسئولان، خانواده شهدا و دانشگاهیان در این راهپیمایی اقدامات آشوبگران را محکوم کردند.

شمار زیادی از مردم انقلابی شهر همدان یکصدا و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از اقدامات آشوبگران و اغتشاشگران اعلام کردند.

آنها همچنین علاوه بر تمثال رهبر معظم انقلاب دست نوشته هایی با مضمون« مراقب باشید بار گرانی مردم اضافه نشود»، «صف آشوبگران از مردم جدا است»،«ما مخالف گرانی هستیم و به عشق رهبری آمدیم» در دست داشتند.

در این اجتماع بزرگ مردمی بیانیه جامعه القرآن قرائت شد که در بخشی از این بیانیه آمده است: اینک چهل سال نخست انقلاب اسلامی را با اقتدار و پیشرفت پشت سر گذاشته و شاهد شکوفایی و ستبر شدن نهال انقلاب در چهل سال دوم انقلاب هستیم.

این بیانیه می افزاید: زمانی که تمامی مستکبران و حرامیان جهان دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی ایران را در نطفه خفه کنند خداوند به وسیله شما مردم همیشه در صحنه و رهبری امام راحل و خلف شایسته ایشان و اهدای خون بهترین و پاک ترین جوانان این سرزمین نظام اسلامی را ثبات بخشید.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز ایران اسلامی بیش از پیش آماده تر، محکم تر و مقتدرتر از قبل با رهبری از سلاله رسول الله (ص) در برابر دشمنان و زیاده خواهان ایستاده است.

یادآوری می شود، به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن، گروه‌هایی از مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به این موضوع تجمع‌های خیابانی برگزار کردند. این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی شد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید