نماینده مجلس: ریشه‌های بی‌ثباتی با انجام کارهای پژوهشی رفع شود


سمنان- ایرنا- نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی...
سمنان- ایرنا- نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل‌های کشور در زمینه ضعف قانون و ریشه‌های بی ثباتی با انجام کارهای پژوهشی رفع شود.

احمد همتی روز چهارشنبه در همایش کارآفرینان برتر استان سمنان در سالن فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان افزود: عوامل داخلی، خارجی، سوء مدیریت و درست اجرا نشدن قانون سرآغاز مشکلات کشور است که باید با انجام کارهای پژوهشی این مشکلات آسیب‌شناسی و رفع شود.

وی ادامه داد: مشکلات کشور و برخی نارسایی‌ها در اجرای قانون و سوءمدیریت به جامعه آسیب می‌زند و موجب بی ثباتی می‌شود و حل آن باید اولویت باشد.

وی یادآور شد: در داخل کشور تفکراتی وجود دارد که این تفکرها موجب بی ثباتی می‌شود از این رو باید نخبگان کشور وارد عرصه شوند و با برگزاری همایش تخصصی بدون نگرانی مشکلات مطرح ،ریشه‌یابی و رفع شود تا ثبات کشور برقرار باشد.

همتی تصریح کرد: قانون هدفمندی یارانه‌ها بعد از مدت ۱۰ سال به مرحله اجرا درآمد و این نشان می‌دهد در کشور قوانین وجود دارد، اما در اجرای قانون دچار مشکل هستیم.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون هدفمندی یارانه‌ها براساس قانون طی برنامه پنج ساله باید اجرا می‌شد، اما بعد از چند سال یک دفعه اجرا شد که مشکل ایجاد کرد و البته باید این مهم را مدنظر داشت که کشور در دوره‌های مختلف دچار چالش‌هایی بود که مانع از اجرای این قانون شد.

همایش تجلیل از کارآفرینان با حضور حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

همایش تجلیل از کارآفرینان برتر به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی و روز کارآفرینی و دانشگاه برگزار شد و ۲۰ کارآفرین در رقابت انتخاب کارآفرین برتر شرکت کردند که از این تعداد ۱۲ کارآفرین برتر بر اساس معیارهای مشخص انتخاب و تجلیل شدند.