بورس های جهانی سبز پوش شدند


پول نیوز - شاخص های بورسی در سراسر جهان معاملات خود را باقدرت شروع کرده اند.

به گزارش پول نیوز،به نقل از رویترز، معاملات بازار های سهام جهان تحت تأثیر اخبار های مربوط به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و جنگ تجاری بین چین و آمیکا قرار گرفته است.

در وال استریت، همه شاخص‌ها صعودی بودند تا جایی که شاخص "داوجونز ایدانستریال اوریج" با ۰.۳۹ درصد افزایش نسبت به روز قبل و در سطح ۲۷ هزار و ۸۷۵.۶۲ واحد بسته شد، شاخص "اس اند پی ۵۰۰" با ۰.۲۲ درصد افزایش تا سطح ۳۱۱۰.۲۹ واحدی بالا رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی " نزدک کامپوزیت" با افزایش ۰.۱۶ درصدی در سطح ۸۵۱۹.۸۹ واحدی بسته شد.

بورس های جهانی سبز پوش شدند


از سوی دیگر در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با افزایش ۰.۷۸ درصدی تا سطح ۲۳ هزار و ۲۹۲.۸۱ واحدی بالا رفت، شاخص " هانگ سنگ" بورس هنگ کنگ با افزایش ۱.۵۳ درصدی به ۲۷ هزار و ۲.۰۰۱ واحد رسید.

در چین شاخص " شانگ‌های کامپوزیت " با افزایش ۰.۵۸ درصدی در سطح ۳۸۷۲.۴۶ واحد بسته شد. در استرالیا شاخص "اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰" بورس سیدنی با ۰.۳۲ درصد افزایش و ایستادن در سطح ۶۷۳۱.۴۱ واحدی به کار خود خاتمه داد. در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص " تاپیکس" ژاپن صعودی بود.


در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص‌ها عملکرد مثبتی داشتند تا جایی که شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با جهش ۱.۲۲ درصدی تا ۷۳۲۶.۸۱ واحد بالا رفت، شاخص "کک ۴۰" بورس پاریس با افزایش ۰.۲ درصدی در سطح ۵۸۹۳.۱۳ واحد بسته شد و شاخص "دکس ۳۰" بورس فرانکفورت در آلمان با صعود ۰.۲ درصدی و ایستادن در سطح ۱۳ هزار و ۱۶۳.۸۸ واحدی به کار خود خاتمه داد. در مادرید شاخص "ایبکس ۳۵" ۰.۴۴ درصد بالا رفت و به ۹۲۵۴.۷۰ واحد رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وقتی انگلیس از حمله به کنسولگری‌های ایران در نجف و کربلا نگران می‌شود