فعالان اقتصاد مقاومتی مازندران تجلیل شدند


فعالان اقتصاد مقاومتی مازندران تجلیل شدند

ساری - ایرنا - فعالان حوزه اقتصاد مقاومتی و نخبگان جهادی استان مازندران روز دوشنبه با حضور مسئولان استانی در محوطه فرماندهی سپاه کربلای استان در ساری تجلیل شدند.

در این مراسم از نخبگان برجسته جهادگر ، فعالان حوزه محرومیت زدایی ، صاحبان بنگاههای زودبازده ، فعالان حوزه کشاورزی و تولیدکنندگان گیاهان دارویی استان مازندران تجلیل شد.

همچنین در این مراسم هشت سری جهیزیه شامل یخچال ، ماشین لباسشویی و دیگر اقلام مورد نیاز از سوی مجمع خیرین محرومیت‌زدای مازندران به نوعروسان هدیه شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در این مراسم گفت: اگر مسئولان به مردم اعتماد کنند و کار را به مردم بسپارند بسیاری از مشکلات حل می شود.

سردار محمدحسین بابایی افزود: با اعتماد به مردم و واگذاری امور به آنها بسیاری از گره های اقتصادی کشور باز خواهد شد.

وی با اظهار این که اقتصاد مقاومتی که نسخه شفابخش آن را رهبری برای همه تدوین کرد، اقتصاد دولتی نیست بلکه مردمی است، گفت: : اتکاء دستگاه های دولتی به بودجه دولت و توانایی دولت باعث لنگ ماندن بسیاری از امور، طرح ها و پروژه های کشور شده است و در این شرایط نیز هنوز نهادهای دولتی به توانایی مردم برای حل مشکلات خرد و کلان اعتماد نکرده اند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه کشور نیاز به انقلاب اداری دارد، تاکیدکرد: اگر نگاه دولت ها به مردم عوض شود در کوتاه ترین مدت مشکلات اقتصادی کشور حل می شود.

مراسم تجلیل از فعالان حوزه اقتصاد مقاومتی مازندران قرار بود با حضور محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور برگزار شود که اعلام شد وی به خاطر مشغله کاری به این مراسم نرسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


امامزاده ابوطالب(ع) زیرآب