جشن چهل‌ سالگی بسیج در قزوین برگزار شد


جشن چهل‌ سالگی بسیج در قزوین برگزار شد

همایش پنج هزار نفره شکوه مقاومت و پایداری با حضور پرشور بسیجیان شهر قزوین برگزار شد.

همایش پنج هزار نفره شکوه مقاومت و پایداری با حضور پرشور بسیجیان شهر قزوین هم‌زمان با سالروز تأسیس بسیج مستضعفان در سالن ورزشی شهید بابایی قزوین برگزار شد.

در این مراسم اقشار مختلف بسیج از میان خواهران و برادران بسیجی حضور دارند و سردار مرتضی قربانی، مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم بود.

سرهنگ محسن شیخ حسنی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در این مراسم با بیان اینکه این وعده و اراده خداوند است که مستضعفین جهان وارث زمین قرار دهد، اظهار کرد: امروز در سالروز جشن چهل‌سالگی بسیج درحالی‌که شکرگزار درگاه حضرت حق هستیم که بسیج ۴۰ ساله انقلاب اسلامی با رهبری و هدایت امامین انقلاب از گردنه‌های سخت عبور کرد.

وی ادامه داد: در طول عمر چهل ساله انقلاب، بسیج همواره در گردنه‌های سختی چون هشت سال دفاع مقدس، جهاد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، خنثی کردن فتنه‌هایی همچون فتنه‌های ۸۸، ۹۶ و همین چند روز گذشته حضور پررنگ داشته و کشتی انقلاب را به سلامت در حال هدایت به سمت رشد و پیشرفت است.

به گزارش ایسنا، شیخ حسنی تصریح کرد: امروز مدل جهانی مقاومت در کشورهای همسایه شکل گرفته و در داخل کشور نیز تحت زعامت مقام معظم رهبری سایر قله‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی را فتح خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) در پایان با گرامیداشت یاد و نام شهیدان در سالروز بعثت بسیج عنوان کرد: در این روز با شهیدان پیمان می‌بندیم در گام دوم انقلاب ادامه‌دهندگان آرمان‌های انقلاب باشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استاندار قزوین: راهیان‌نور فرصتی برای پرداختن به جهاد تبیین است