مارک مارکز باید باز هم یک عمل جراحی شانه انجام دهد


موتوجی پی ایران – مارک مارکز، قهرمان فصل 2019 موتوجی پی در روز چهارشنبه برروی شانه راست خود عمل جراحی خواهد داشت. مارکز در انتهای فصل و در تعیین خط سپانگ مالزی از موتورش برروی زمین پرتاب شد در حالی که فابیو کوارتارارو، موتورسوار اس آر تی یاماها را دنبال می کرد، با اینحال او با مصدومیت جدی روبرو نشد. در طول تست روز دوشنبه خرز، او در پیچ پایانی...

موتوجی پی ایرانمارک مارکز، قهرمان فصل 2019 موتوجی پی در روز چهارشنبه برروی شانه راست خود عمل جراحی خواهد داشت.

مارکز در انتهای فصل و در تعیین خط سپانگ مالزی از موتورش برروی زمین پرتاب شد در حالی که فابیو کوارتارارو، موتورسوار اس آر تی یاماها را دنبال می کرد، با اینحال او با مصدومیت جدی روبرو نشد. در طول تست روز دوشنبه خرز، او در پیچ پایانی تصادفی داشت و وقتی از روی شن ریزه ها بلند شد، دررفتگی جزئی را برروی شانه سمت راستش حس کرد. وی به مرکز درمانی منتقل شد و آنجا گزارش دادند که مشکلی وجود ندارد.

پس از معاینات دقیق تر مشخص شد که موتورسوار رپسول هوندا در تصادف سپانگ، به شانه خود آسیب جزئی زده بود و مصدومیت وی در حادثه تست خرز تشدید شده است. اکنون هوندا تأیید کرده است که مارکز در روز چهارشنبه در بیمارستان دکسوس بارسلونا “به عنوان یک اقدام پیشگیرانه پس از مشاوره پزشکی” تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

این دومین عمل جراحی خارج از فصل با مشکل شانه است که مارکز در طی چند سال اخیر انجام خواهد داد. مارکز همچنین پس از پایان فصل 2018 موتوجی پی نیز یک عمل جراحی بر روی شانه سمت چپ خود انجام داده بود و آن هم به دلیل دررفتن متعدد دست او در دو سال گذشته بوده که از جمله ی آن می توان به گرندپری ژاپن و پس از کسب عنوان قهرمانی اشاره کرد.

مارک مارکز باید باز هم یک عمل جراحی شانه انجام دهدمارک مارکز باید باز هم یک عمل جراحی شانه انجام دهد مارک مارکز

هنوز مشخص نیست که این عمل جراحی او بر روی آماده سازی های پیش فصل وی چه تاثیری خواهد گذاشت، اما تصور نمی شود که این مصدومیت به اندازه قبلی جدی باشد. مارکز گفت:

این زمستان دوست دارم تعطیلات خوبی داشته باشم و بعد از یک فصل عالی در 2019، کمی از سکوت و آرامش لذت ببرم – اما زمان آن است که جراحی دیگری روی شانه راست انجام شود.

همانطور که همه می دانند، زمستان گذشته با انجام عمل شانه چپ که بسیار آسیب دیده بود، برای من بسیار سخت گذشت. من می خواهم از وقوع چنین وضعیتی برای شانه راستم اجتناب کنم بنابراین با پزشکان در مورد گزینه های موجود بسیار صحبت کردم.

کم و بیش [زمان آماده سازی] همان مقدار طول می کشد و ما به همان شیوه کار خواهیم کرد تا هرچه سریعتر به تست های مالزی برسیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟