خیران بیش از 1500 بسته آموزشی به دانش آموزان گچساران هدیه دادند


خیران بیش از 1500 بسته آموزشی به دانش آموزان گچساران هدیه دادند

مدیر اداره آموزش ‌و پرورش شهرستان گچساران گفت: با مساعدت خیران 1552 بسته آموزشی و نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

«ایوب مقیمی» توزیع این بسته‌ها را با اولویت دانش آموزان مقطع ابتدایی دانست و افزود: این کمک‌ها به ارزش ۹۳۱ میلیون ریال از سوی خیران اهدا شد.

وی اظهارکرد: بسته‌های آموزشی اهدایی شامل دفتر، خودکار، مداد، مداد پاک کن و خط‌کش که از سوی بانک آینده بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیر اداره آموزش ‌و پرورش شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: این بسته‌های تحصیلی بین دانش آموزان مناطق محروم از جمله روستاهای باباکلان، بی بی حکیمه، آبشیرین، بی بی جان آباد، خیرآباد و پادوک توزیع شد.

مقیمی هدف از اجرای این طرح را محرومیت زدایی دانست و تصریح کرد: توزیع این بسته ها موجب فراهم سازی زمینه رشد و شکوفایی استعداد فرزندان زیرپوشش و توزیع و ترویج محصولات و نوشت افزارهای ایرانی - اسلامی می شود.

وی ادامه داد: هفت درصد از دانش آموزان این شهرستان معادل یک هزار و ۵۰۰ نفر بی‌بضاعت هستند. از این تعداد دانش آموزان ۶۰۰ نفر پسر و ۶۶۹ نفر دختر هستند.

مدیر اداره آموزش ‌و پرورش شهرستان گچساران عنوان کرد: بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس شهری و روستایی این شهرستان به علم آموزی مشغول هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، مقیمی بیان کرد: از این تعداد بیش از ۳۵۰ دانش آموز بی بضاعت زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان است که ۱۲۰ نفریتیم هستند.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سد خاکی ایلی آباد در شهرستان بهمئی سرریز شد