دستگیری راننده نخاله ریز آشوبگر در بزرگراه زین الدین


دستگیری راننده نخاله ریز آشوبگر در بزرگراه زین الدین

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه کمپرسی خبر داد که در روز اول نا آرامی‌ها نخاله‌های ساختمانی را در بزرگراه زین الدین تخلیه کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سرهنگ "سعید راستی" گفت: ظهر روز اول اغتشاش‌ها با دریافت خبری مبنی بر اینکه راننده یک دستگاه کمپرسی، نخاله ساختمانی را در بزرگراه شهید زین الدین تخلیه کرده و بر شدت انسداد بزرگراه و افزایش بار ترافیکی افزوده است، مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت تحقیق در خصوص شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان این اقدام را آغاز کردند.
وی گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد تخلیه نخاله‌های ساختمانی در محور غرب به شرق بزرگراه شهید زین الدین ضمن همراهی با آشوب گران و ایجاد بارترافیکی سنگین در این محور موجب ادامه دار شدن آشوب‌ها در این منطقه شده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو قبل از حضور مأموران از محل گریخته بود، افزود: پس از بررسی‌های لازم متهم در مخفیگاهش در محله تهرانپارس دستگیر شد.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهم به جرم خود اعتراف کرد، گفت:: پس از تحقیقات تکمیلی وی به مراجع قضائی معرفی شد.
دستگیری پنج تن دیگر از عاملان اغتشاش‌های اخیر در غرب تهران
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری پنج تن از عاملان اغتشاش‌های اخیر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ"سعید راستی " در توضیح این خبر، گفت: با اعلام سهمیه بندبی. افزایش قیمت بنزین و نازضایتی مردم، خبری مبنی بر اینکه بزرگراه‌های همت غرب، شهید ستاری توسط تعدادی افراد مسدوده شده است و بازترافیکی سنگینی در این منطقه ایجاده شده است که تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.
این افراد با تخریب اموال عمومی و انسداد بزرگراه‌های غرب تهران نظم عمومی شده را بر هم زده بودند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی عامل یا عاملان این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از انجام تحقیقات میدانی و پایش‌های اطلاعاتی هویت پنج تن از این افراد شناسایی شد.
راستی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهمان، دستور قضائی برای دستگیری متهمان گرفته شد و روز گذشته ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در قالب سه تیم به آدرس‌های مورد نظر اعزام شدند و هر پنج متهم در عملیات‌های منسجم و همزمان دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پلیس امنیت انتقال یافتند.
رئیس مرکزعملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهمان به جرم انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد.
تخریبگر بانک ها، ۷ خودرو شهروندان را تخریب کرده بود
رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل تخریب بانک‌ها در شرق تهران خبر داد و گفت: متهم علاوه بر تخریب بانک، ۷ دستگاه خودرو سواری شهروندان را نیز تخریب کرده بود.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی تاجیک" اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر تخریب چند دستگاه خودرو و شیشه‌های بانک‌ها در شرق تهران، تیمی از مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت برای بررسی و شناسایی عامل یا عاملان تخریب وارد عمل شدند.
این مقام انتظامی گفت:: تحقیق و بررسی‌ها نشان از این داشت فردی با اسلحه ساچمه‌ای به سمت شیشه بانک‌ها تیراندازی و علاوه بر تخریب شیشه ها، ۷ دستگاه خودرو سواری شهروندان را نیز تخریب کرده و به سرعت از محل گریخته است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پس از پایش‌های اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه متهم را در حوالی خیابان دماوند شناسایی کنند، گفت: با دستور قضایی صبح امروز یازدهم آذرماه تیم عملیات پلیس برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند او را دستگیر کنند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت خاطر نشان کرد: متهم که با دیدن مدارک و شواهد، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، به تخریب شیشه و تابلوی بانک‌ها با استفاده از سلاح ساچمه‌زن و تخریب ۷ دستگاه خودرو در منطقه شرق تهران اعتراف کرد.
تاجیک در پایان با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای شناسایی همدستان متهم ادامه دارد، تصریح کرد: متهم با قرار میلیاردی روانه زندان شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت:
تخریبگر بانک ها، اسیدپاش خودرو‌های لوکس شمال تهران از آب درآمد
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان تخریب بانک‌ها در پی ناآرامی اخیر، خبر داد و گفت: با شناسایی متهم، راز عامل اسیدپاشی بر خودرو‌های لوکس شمال تهران با ۴۰ شاکی کشف شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "کیوان ظهیری" با اعلام خبر بازداشت فردی که شیشه و تابلوی بانک‌ها را تخریب می‌کرد درباره جزئیات این خبر، اظهار کرد: با دریافت اعلام خبر تخریب شیشه و تابلوی بانک‌ها در محدوده کلانتری۱۴۷ گلبرگ، ماموران انتظامی کلانتری، تحقیق در خصوص شناسایی و بازداشت عامل یا عاملان این تخریب‌ها را آغاز کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: بررسی‌های اولیه ماموران نشان داد فردی با اسلحه ساچمه‌ای به سمت تابلو و شیشه بانک‌ها تیراندازی کرده و به سرعت از محل گریخته است.
وی با بیان اینکه متهم از خود ردی به جای نگذاشته بود، گفت: تلاش ماموران برای شناسایی این متهم دو چندان شد و ماموران پس از پایش‌های اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی و با دستور قضائی روز گذشته در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش بازداشت کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در مخفیگاه متهم با یک دستگاه پراید نقره‌ای رنگ و فاقد پلاک انتظامی مواجه شدند، گفت: متهم به همراه خودرو کشف شده برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ انتقال یافت.
ظهیری خاطرنشان کرد: ماموران با بررسی دقیق‌تر. با پرونده دیگری مبنی بر اسیدپاشی بر روی تعدادی خودروی لوکس در منطقه پاسداران مواجه شدند که حاکی از آن بود اسیدپاشی‌ها، توسط راننده یک دستگاه خودرو پراید نقره‌ای رنگ و فاقد پلاک انتظامی انجام شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ متذکر شد: با به دست آمدن این اطلاعات، ظن ماموران مبنی بر اینکه این متهم در اسیدپاشی بر روی خودرو‌ها نقش داشته باشد، قوی‌تر شد که در نهایت متهم با دیدن مدارک و شواهد، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و علاوه بر تخریب شیشه و تابلوی بانک‌ها با استفاده از سلاح ساچمه‌زن به اسیدپاشی بر روی خودرو‌های لوکس در منطقه پاسداران اعتراف کرد.
به گفته این مقام انتظامی، تحقیقات بیشتر نشان داد که متهم مذکور در جریان اغتشاشات اخیر نیز با استفاده از همین سلاح ساچمه زنی، اقدام به تخریب شیشه تعدادی بانک کرده بود.
ظهیری در توضیحات پرونده اسید پاشی این متهم متذکر شد وی درباره اسیدپاشی بر روی خودرو‌ها در منطقه پاسداران دارای ۴۰ شاکی است و در اعترافات اولیه مدعی شده به دلیل وجود مشکل اعصاب و روان دست به این اقدامات شرورانه زده است که در این رابطه تحقیقات از متهم برای روشن شدن سایر جرایم احتمالی وی ادامه دارد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شعب کشیک بانک‌ها فردا فعال هستند