تنیسور آستارایی برای مسابقات کشوری انتخاب شد


آستارا - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: امیر حسین روحانی پس...
آستارا - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: امیر حسین روحانی پس از کسب مقام برتر در مسابقات تنیس روی میز استان گیلان، برای شرکت در رقابت‌های کشوری این رشته انتخاب شد.

وحید خاصی پور روز سه شنبه اظهار کرد: مسابقات استانی تنیس روی میز، روز گذشته با شرکت ۲۸ ورزشکار در رده سنی نوجوانان در سالن یادگار امام (ره) رشت برگزار شد.

وی بیان کرد: جواد حلیمی از رشت مقام اول، امیر مهدی مرادی از لاهیجان مقام دوم، امیر حسین روحانی از آستارا و امیر حسین اسماعیلی از آستانه اشرفیه به طور مشترک مقام سوم را کسب و به مسابقات کشوری انتخاب شدند.

وی ادامه داد: مسابقات کشوری تنیس روی میز، ظرف یک ماه آینده در سنندج برگزار خواهد شد و در دی ماه امسال نیز آستارا میزبان جشنواره فرهنگی ورزشی کشورهای حاشیه خزر خواهد بود.

خاصی پور گفت: در این جشنواره، محصولات فرهنگی و غذاهای محلی کشورهای ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان و قزاقستان به نمایش گذاشته خواهد شد و ورزشکاران این کشورها در چند رشته رقابت خواهند کرد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است.