ثبت نام 75 داوطلب انتخاباتی در البرز


کرج - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت:...
کرج - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: تا پایان سومین روز از فرآیند نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان شمار ثبت نامی ها به 75 نفر رسید.

نورمحمد فردی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ازمجموع این ۷۵ نفر تعداد ۱۴ نفر زن و ۶۱ نفر مرد هستند.

وی ادامه داد: در سومین روز از فرآیند ثبت نام از داوطلبان انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۷ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان البرز ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۱ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان کرج ، فردیس و اشتهارد و ۶ نفر در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان اسامی خود را به ثبت رساندند.
فردی اضافه کرد : از مجموع این ۲۷ نفر ،چهار نفر زن و ۲۳ نفر مرد بوده و همچنین از نظر سطح سواد ۲ نفر دکتری ، ۲۴ نفر فوق لیسانس و یک نفر دارای مدرک سطح سه حوزوی است .
رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: از نظر سوابق کاری نیز ۹ نفر دارای شغل آزاد، یک نفر روحانی، یک نفر بازنشسته، سه نفر بیکار ، یک نفر فرهنگی، هشت نفر کارمند و مابقی سایر مشاغل

هستند.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارای ۶ شهرستان تابعه بوده که ۲ حوزه انتخابیه و سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است .

حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس دارای ۲ کرسی و حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید