اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند


اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند

شهرکرد- ایرنا- مدیر روابط عمومی شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سومین سال فعالیت شوراهای اسلامی اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی این استان انتخاب شدند.

لیلی معتمدی قهفرخی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در انتخابات اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در سومین سال فعالیت شوراهای اسلامی فرهاد رئیسی دهکردی با ۸ رای به عنوان رئیس و سخنگو و لطف‌الله شیخ سامانی به عنوان نایب رئیس این شورا تعیین شدند.

وی افزود: همچنین ایمان اسماعیلی به عنوان منشی اول و زلیخا قنبری نیز به عنوان منشی دوم شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.

معتمدی قهفرخی تصریح کرد: براساس انتخاب اعضای شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری حسین‌علی رضایی سرپیری نیز به عنوان نماینده این شورا در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان معرفی شد.

به گزارش ایرنا، پیش از این خان‌محمد غیبی نماینده شوراهای اسلامی شهرستان کوهرنگ به عنوان رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کرد.

۹ نفر به نمایندگی از شوراهای اسلامی شهر و روستا در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری عضویت دارند.

فرهاد رئیسی دهکردی به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان شهرکرد، لطف الله شیخ سامانی به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان سامان، زلیخا قنبری به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان بن و حسین‌علی رضایی سرپیری به نمایندگی از شورای اسلامی شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ چهارمحال و بختیاری ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان