برترین جودوکاران گیلان انتخاب شدند


برترین جودوکاران گیلان انتخاب شدند

رشت - ایرنا - رقابت های جودو قهرمانی بزرگسالان استان گیلان ، پنجشنبه شب با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

در این دوره از رقابت ها ، زبده ترین جودوکاران رده سنی بزرگسالان استان گیلان از شهرها و بخش های مختلف در هفت وزن در رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در وزن ۶۰- کیلوگرم ، کوشا رحیمی از تالش عنوان قهرمانی را کسب کرد ، رضا قلی نیا و علی نوروزی هر دو از رشت به ترتیب در مکان های دوم و سوم این وزن از رقابت های جودو قهرمانی بزرگسالان گیلان قرار گرفتند.

در پایان رقابت های وزن ۶۶- کیلوگرم ، مهران بزرگ پور از تالش به مقام قهرمانی دست یافت ، محمد ملکی دیگر جودوکار شهرستان تالش عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و بهراد رادخواه از بندرانزلی در رتبه سوم این وزن قرار گرفت.

در رقابت های وزن ۷۳- کیلوگرم نیز ، هاتف اقدامی از رشت مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد، آرمین فزونی و مهدی غمخوار دیگر جودوکاران شهرستان رشت نیز، به ترتیب در مکان های دوم و سوم این وزن قرار گرفتند.

همچنین در پایان رقات های وزن ۸۱- کیلوگرم ، صادق شیرزاد از رشت موفق به کسب عنوان قهرمانی شد ، ایلیا محسن پور از بندرانزلی در رتبه دوم قرار گرفت و محمد ایزالو از رشت مقام سوم را تصاحب کرد.

در پایان رقابت های وزن ۹۰ کیلوگرم محمدرضا خطیبی از رشت با برتری برابر رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافت ، یاسر سلطان شاه و مرتضی کریمایی هر دو از رشت به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابت های وزن ۱۰۰- کیلوگرم مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان گیلان نیز ، علی فتاحی و میلاد برازش هر دو از رشت به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و سینا اصغرزاد فیاض از بندرانزلی در مکان سوم قرار گرفت.

همچنین در پایان رقابت های وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، هادی قربانی از رشت به مقام قهرمانی دست یافت ، سپهر عبدالعلی زاده از بندرانزلی مقام نایب قهرمانی را کسب کرد، نعیم روشن از رشت و محمدامین عزت نژاد از تالش به طور مشترک سوم شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

با توجه به انسداد مرز عراق پیام امام حسین (ع) را در فضای مجازی تبیین کنیم