3 طرح ورزشی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد


3 طرح ورزشی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا- 3طرح ورزشی استخر شهدای شهر بلداجی، سکوی تماشاچیان و رختکن ورزشگاه بروجن و زمین تنیس شهر فردانبه در شهرستان بروجن روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان بهره‌برداری شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در همین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: زمین تنیس آفتاب فرادنبه در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتباری افزون بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با سرمایه‌گذاری خیران به بهره‌برداری رسیده است.

حمید کریمی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۳۹۷ آغاز شد و ظرف مدت یک سال تکمیل شده است.

وی همچنین به بهره‌برداری طرح سکوی تماشاچیان و ساختمان رختکن ورزشگاه بروجن اشاره کرد و گفت: این طرح در زمینی به مساحت ۴۸۰ مترمربع و با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: روند اجرایی این طرح نیز از سال ۹۴ آغاز شد و ظرف مدت ۵ سال از محل اعتبارات ملی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استخر شنای شهر بلداجی نیز پس از ۱۲ سال تکمیل و یکی از مطالبات مردم این منطقه محقق شد.

کریمی اظهار داشت: این طرح با مساحت یک هزار و ۸۵۰ مترمربع از سال ۱۳۸۶ آغاز شد و با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر۴۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

چهارمحال و بختیاری ۳۷ طرح ورزشی نیمه‌تمام دارد که تکمیل آن به ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مشکل تصفیه خانه «گردنه خلک» شهرکرد به زودی رفع می شود