امشب، آخرین مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد


امشب، آخرین مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد

ایران اکونومیست-مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 99 امشب پایان می‌یابد.

امشب، آخرین مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۹ و بیست و پنچمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر شروع شده و تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۵ آذر ادامه دارد.

او در ادامه تاکید کرد: به کلیه داوطلبان توصیه می‌شود امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه شرایط و ضوابط مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۲۵ آذر تعداد ۲۶۵ هزار و ۹۰۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

توکلی گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۲۵ فرردین تا چهارشنبه ۲۷ فروردین برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

مشاور سازمان سنجش و آموزش کشور تاکید کرد: پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گاف 135 میلیارد دلاری گوگل؛ پاک کردن اشتباهی داده‌های 600 هزار بازنشسته!