نسیم السادات صباغان میهمان رادیو طنز صبا می‌شود


در برنامه «نقل نقلستان» با “نسیم السادات صباغان” یکی از برنامه سازان و...
در برنامه «نقل نقلستان» با “نسیم السادات صباغان” یکی از برنامه سازان و طنزپردازان رادیو صبا گفت وگو می‌شود. به گزارش شیرین طنز ، به... ادامه مطلب... نوشته نسیم السادات صباغان میهمان رادیو طنز صبا می‌شود اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

در برنامه «نقل نقلستان» با “نسیم السادات صباغان” یکی از برنامه سازان و طنزپردازان رادیو صبا گفت وگو می‌شود.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “نقل نقلستان” با هدف معرفی چهره های حوزه طنز و بازخوانی منتخبی از آثارشان از رادیو صبا پخش می‌شود.

روز چهارشنبه ۲۷ آذر مهدی فرج اللهی مجری این برنامه با “نسیم السادات صباغان” یکی از برنامه سازان و طنزپردازان رادیو صبا درباره آثارش در حوزه طنز گفت وگو می‌کند.

صباغان نوشتن طنز را از سال ۱۳۸۴ با نشریه گل آقا آغاز کرده و از آن پس طنزهایی برای نشریات و رادیو نوشته است.

وی در حال حاضر تهیه کننده و نویسنده تعدادی از برنامه های رایو صباست. مثلخند، سمسارستان، مسابقه بی سابقه و رادیو صفا از جمله ی آنهاست.

“نقل نقلستان” روزهای زوج ساعت ۱۸ به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی و با اجرای مهدی فرج اللهی روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

قسمت دوم و سوم این گفت وگو در روزهای شنبه ۳۰ آذر و دوشنبه ۴ دی روی آنتن می‌رود.

نسیم السادات صباغان نویسنده و تهیه کننده «رادیو صفا» که جمعه‌ها پخش خواهد شد، گفت: «رادیو صفا» یک جُنگ شاد و طنز است که با رویکرد فرهنگ‌سازی و با بهره گیری از فضا و المان‌های رادیویی به موضوعاتی نظیر فرهنگ آپارتمان نشینی، فرهنگ رانندگی و فرهنگ روابط بین فردی می‌پردازد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته