کشف ورق طلای 23 میلیارد ریالی از کت راننده لکسوس در ارومیه


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه لکسوس و کشف 4 کیلو و 150 گرم طلای قاچاق به ارزش 23 میلیارد و 680 میلیون ریال در محور ارومیه - سرو ، خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی شهید "حاتمی"، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه - سرو، به یک دستگاه خودروی لکسوس، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴ کیلو و ۱۵۰ گرم طلای ورقی قاچاق که در داخل کت راننده جاساز شده بود، کشف شد و در ادامه افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

درخشش طلا در سال 2020 ؟ رویا یا واقعیت | 1.1 هزار خودروهای سایپا به روند ارزانی ادامه می‌دهند؟ | 1.8 هزار پیش فروش ۷ محصول شرکت ایران خودرو از فردا / تحویل آذرماه ۹۹+ جدول | 3.2 هزار همتی: بانک مرکزی فشار زیادی را از تحریم تحمل می‌کند/ تغییر ساختار به صلاح کشور نیست | 1.7 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 2.0 هزار

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه عجیب و غریب دانش‌آموزی به مادرش 4 هزار سال پیش