ارائه جزئیات قبض تلفن ثابت در سایت شرکت مخابرات


ارائه جزئیات قبض تلفن ثابت در سایت شرکت مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات: با حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت، مشترکان می‌توانند جزئیات قبض خود را در سایت شرکت مخابرات ایران ملاحظه کنند.

سیدمجید صدری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: مشترکان برای دریافت ریزهزینه‌های قبض تلفن ثابت به قسمت «مخابرات من» در سایت شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند که هزینه قبض به تفکیک سال و دوره قابل مشاهده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه گفت: همه مکالمات تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای به مناسبت شب یلدا از ساعت ۲۰ شنبه ۳۰ آذر تا ساعت ۸ یکشنبه اول دی به صورت رایگان برای همه مشترکان سراسر کشور محاسبه می‌شود.
صدری افزود: سه بسته اینترنت با تخفیف ویژه شب یلدا نیز طراحی شده است که به مدت ۱۰ روز از جمعه ۲۹ آذر تا دوشنبه ۹ دی به فروش می‌رسد.
وی ادامه داد: بسته‌های اینترنت یلدایی مخابرات به صورت بسته ویژه اول با میزان ترافیک بین الملل ۲ گیگابایت به قیمت هزار و ۹۰۰ تومان، بسته ویژه دوم با میزان ترافیک ۵ گیگابایت به قیمت ۳ هزار و ۷۵۰ تومان و بسته سوم با میزان ترافیک ۱۰ گیگابایت به قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان با مدت زمان مصرف یکروزه در این مدت به مشتریان ارایه می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در دو سال اخیر رشد قابل توجهی در مصرف اینترنت داشتیم به نحوی که در دی ماه ۹۶ روزانه ۱۸۰۰ ترابایت مصرف اینترنت گزارش شد که اکنون به بالای ۴ هزار ترابایت رسیده است؛ از اعتماد مردم به شرکت مخابرات قدردانی می‌کنیم.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

(ویدیو) هوا از چه روزی خنک می‌شود؟ / این شهر به 50 درجه می‌رسد