مطالبات مردم و کارآمدی مجلس گفتمان جبهه ایستادگی در مجلس یازدهم


مطالبات مردم و کارآمدی مجلس گفتمان جبهه ایستادگی در مجلس یازدهم

کنعانی مقدم در مورد گفتمان جبهه ایستادگی در مجلس یازدهم گفت: به دنبال مطالبات مردم در مجلس و کارآمدی آن هستیم و امیدواریم با انقلاب اقتصادی به عنوان یکی از مبانی مهم در مجلس یازدهم شاهد شکل گیری مجلسی موفق باشیم.

حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد فعالیت های انتخاباتی حزب سبز گفت: جلسات هماهنگی میان حزب سبز و روحانیت مبارز هر دو هفته یک بار برگزار می شود. در این جلسات موضوعاتی در مورد انسجام و وحدت، جریان اصولگرایی و نیروهای ارزشی انقلاب مطرح می شود.

دبیر کل حزب سبز با اشاره به جلسه این حزب با فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب اظهار کرد: این جلسات نیز به صورت هفتگی برگزار می شود و مباحث انتخاباتی و موضوعات مهم کشور در آن مطرح می شود.

کنعانی مقدم با اشاره به جلسات این حزب با جبهه ایستادگی یادآور شد: در این جلسات نیز موضوعات انتخاباتی مطرح می شود. در جلسات داخلی حزب نیز در مورد نوع گفتمان انتخابات در مجلس دهم و همچنین شاخص هایی که برای انتخاب کاندیدای اصلح مورد نظر قرار دارد، بحث و گفت و گو می شود.

عضو جبهه ایستادگی در مورد گفتمان حزب سبز در انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: در حال تهیه لیست و ارایه آن به جریان ائتلاف اصولگرایی هستیم. این افراد از طریق حزب در کشور نامزد انتخابات مجلس یازدهم شدند و در حال ارایه رزومه این افراد به ائتلاف هستیم.

کنعانی مقدم گفت: حزب سبز به طور اختصاصی نامزدهای خود را معرفی می کند. در تهران در نهایت 10 نفر از حزب سبز ثبت نام کردند که منتظر تایید صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان هستیم.

وی گفت: حزب سبز در کل کشور مجموعا 80 نفر نامزد انتخابات مجلس یازدهم را دارد که در مورد این افراد بحث می کند. این افراد کسانی هستند که در احزاب دیگر فعال نیستند و به صورت اختصاصی در حزب سبز فعال هستند. حزب سبز با رایزنی های که با روحانیت مبارز، جبهه ایستادگی، ائتلاف اصولگرایی و فراکسیون اصولگرایان دارد، امیدواریم که در نهایت به یک لیست برسیم.

وی در مورد گفتمان جبهه ایستادگی در مجلس یازدهم گفت:‌ به دنبال مطالبات مردم در مجلس و کارآمدی آن هستیم و امیدواریم با انقلاب اقتصادی به عنوان یکی از مبانی مهم در مجلس یازدهم شاهد شکل گیری مجلسی موفق باشیم./

پایان پیام/34

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟