انحراف به چپ پراید در بافت کرمان حادثه آفرید


انحراف به چپ پراید در بافت کرمان حادثه آفرید

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بافت از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 3 نفر دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با پژو پارس در این شهرستان خبر داد.

سرگرد "موسی رستمی" در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور «خبر-دشتاب» بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی دشتاب در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در این سانحه که بین یک دستگاه خودرو پراید و خودرو پژو پارس رخ داده بود، راننده هر ۲ خودرو و سرنشینان پژو پارس به علت جراحات وارده توسط خودروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء بافت اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یکی از سرنشینان خودروی پژو به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت و ۳ نفر دیگر در بیمارستان بستری شده اند، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت اولیه این سانحه را انحراف به چپ خودروی پراید و برخورد آن با پژو پارس اعلام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بافت با بیان اینکه این شهرستان در ناحیه کوهستانی واقع شده و بیشتر محورهای مواصلاتی آن دارای نقاط حادثه خیز زیادی است از رانندگان خواست با صبر و حوصله رانندگی کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بنیاد فرهنگی امام‌جمعه پیشین کرمان راه‌اندازی می‌شود