درگ هم‌وطن‌ها! آئودی RS4 آوانت در برابر ب‌ام‌و X3 M کامپتیشن


شاسی بلندهای پرفورمنس مدرن کابوس استیشن‌های سریعی هستند که مأموریت مشترکی برای ارائه پرفورمنسی قابل‌توجه در جعبه‌ای کاربردی بر عهده دارند. به منظور مشاهده اینکه آیا شاسی بلندهای پرفورمنس می توانند همان پرفورمنس سطح بالا و فضای زیاد کابین و بار را ارائه کنند یا خیر یک مسابقه درگ تدارک دیده‌ شده است. اولین شرکت … The post درگ هم‌وطن‌ها! آئودی RS4...

شاسی بلندهای پرفورمنس مدرن کابوس استیشن‌های سریعی هستند که مأموریت مشترکی برای ارائه پرفورمنسی قابل‌توجه در جعبه‌ای کاربردی بر عهده دارند. به منظور مشاهده اینکه آیا شاسی بلندهای پرفورمنس می توانند همان پرفورمنس سطح بالا و فضای زیاد کابین و بار را ارائه کنند یا خیر یک مسابقه درگ تدارک دیده‌ شده است.

درگ هم‌وطن‌ها! آئودی RS4 آوانت در برابر ب‌ام‌و X3 M کامپتیشن

اولین شرکت کننده این مسابقه محصولی از ب‌ام‌و است که برای تولید شاسی بلندها و سدان های سریع شناخته شده است. X3 M کامپتیشن از پیشرانه 6 سیلندر توئین توربو با کد S58 استفاده کرده و قدرت 503 اسبی و گشتاور 600 نیوتون متری استفاده می‌کند. این پیشرانه عنوان قوی‌ترین پیشرانه 6 سیلندر تاریخ ب ام و را یدک کشیده و از سیلندرها و میل‌لنگ فورج کاری شده سود می‌برد. این نیروگاه در مقایسه با پیشرانه B58 بکار رفته در X3 M40i بیش از 90 درصد قطعات منحصربه‌فرد دارد.

درگ هم‌وطن‌ها! آئودی RS4 آوانت در برابر ب‌ام‌و X3 M کامپتیشن

ب‌ام‌و برای حفظ قابلیت اطمینان این پیشرانه تعداد 5 تبادل کننده گرمای جداگانه شامل دو رادیاتور، دو اینترکولر و یک خنک‌کننده روغن پیشرانه را نصب کرده است. نیرو از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود. تمامی این کارهای مهندسی منجر به ایجاد شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت قابل‌توجه 3.3 ثانیه‌ای شده است.

درگ هم‌وطن‌ها! آئودی RS4 آوانت در برابر ب‌ام‌و X3 M کامپتیشن

اما در طرف مقابل آئودی RS4 آوانت ایستاده که جزو بهترین استیشن‌های پرفورمنس بازار است. اگرچه شاسی بلندها از نظر پرفورمنس حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما به سختی می‌توان با مرکز ثقل پایین‌تر یک استیشن رقابت کرد. این خودرو از نیروگاه 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو با قدرت 444 اسبی و گشتاور 601 نیوتون متری سود برده و این نیرو از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چهار گوشه فرستاده شده و باعث ایجاد شتاب 4 ثانیه‌ای می‌شود.

درگ هم‌وطن‌ها! آئودی RS4 آوانت در برابر ب‌ام‌و X3 M کامپتیشندرگ هم‌وطن‌ها! آئودی RS4 آوانت در برابر ب‌ام‌و X3 M کامپتیشن در نهایت این ارباب حلقه‌هاست که برتری خود را بر قدبلند ب‌ام‌و دیکته می‌کند. در روی کاغذ به نظر می‌رسید که X3 M کامپتیشن پیروز خواهد بود اما RS4 آوانت باعث سربلندی استیشن‌های پرفورمنس شد.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


عکس پروفایل پرسپولیس