پژوهش و تحقیقات پیوست عملیاتی داشته باشد


پژوهش و تحقیقات پیوست عملیاتی داشته باشد

ساری - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اجرایی شدن پژوهش‌ها گفت: پژوهش و تحققیقات باید پیوست عملیاتی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عسگری نیکزاد صبح چهارشنبه در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانش آموزی در استان با تاکید برعملیاتی و کاربردی شدن پژوهش‌ها اظهار داشت: مبانی نظری برای اجرایی شدن باید شکل عملیاتی گیرد و پژوهش‌ها باید پیوست عملیاتی داشته باشند.

وی افزود: باید نتیجه تحقیقات به گونه‌ای باشد که قابلیت اجرا در مدارس باشد و گرفتن بازخورد این پژوهش‌ها امری مهم است و نباید نسخه‌ای را بپیچیم و رها کنیم.

وی ادامه اد: اگر قرار است کشور مسیر درست را بپیماید باید پژوهش نهادینه شود و تحقیقات و پژوهش باید قابلیت اجرا داشته باشد و بتوان آن را ارزیابی کرد.

نیکزاد تصریح کرد: اگر قرار باشد از تحقیقات بهره بریم موضوعات خوب را در دستور کار قرار دهیم و آن را به عنوان نسخه شفابخش بپذیریم و اجرایی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: اگر از تحقیقات و پژوهش‌ها نتیجه نگیریم، منابع و وقت نیروی انسانی را هدر داده ایم و زیان کردیم و اگر نتایج پژوهش‌ها عملیاتی نشود زیان به حساب می‌آید.

وی خواستار تقویت پژوهش سراهای دانش آموزی در استان شد و گفت: قبل از اینکه تحقیقات را شروع کنیم باید مدیران را توجیه کنیم تا آن را بپذیرند و نباید با روش‌های آزمون و خطا، به سازمان هزینه تحمیل کنیم و جایگاه کارشناس پژوهشی را یک جایگاه استراتژیک بدانیم.


به گزارش خبرنگار مهر، عسگری نیکزاد صبح چهارشنبه در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانش آموزی در استان با تاکید برعملیاتی و کاربردی شدن پژوهش‌ها اظهار داشت: مبانی نظری برای اجرایی شدن باید شکل عملیاتی گیرد و پژوهش‌ها باید پیوست عملیاتی داشته باشند.

وی افزود: باید نتیجه تحقیقات به گونه‌ای باشد که قابلیت اجرا در مدارس باشد و گرفتن بازخورد این پژوهش‌ها امری مهم است و نباید نسخه‌ای را بپیچیم و رها کنیم.

وی ادامه اد: اگر قرار است کشور مسیر درست را بپیماید باید پژوهش نهادینه شود و تحقیقات و پژوهش باید قابلیت اجرا داشته باشد و بتوان آن را ارزیابی کرد.

نیکزاد تصریح کرد: اگر قرار باشد از تحقیقات بهره بریم موضوعات خوب را در دستور کار قرار دهیم و آن را به عنوان نسخه شفابخش بپذیریم و اجرایی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: اگر از تحقیقات و پژوهش‌ها نتیجه نگیریم، منابع و وقت نیروی انسانی را هدر داده ایم و زیان کردیم و اگر نتایج پژوهش‌ها عملیاتی نشود زیان به حساب می‌آید.

وی خواستار تقویت پژوهش سراهای دانش آموزی در استان شد و گفت: قبل از اینکه تحقیقات را شروع کنیم باید مدیران را توجیه کنیم تا آن را بپذیرند و نباید با روش‌های آزمون و خطا، به سازمان هزینه تحمیل کنیم و جایگاه کارشناس پژوهشی را یک جایگاه استراتژیک بدانیم.

کد خبر 4813153

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتقاد وزیر اقتصاد از ناتمام ماندن طرح های عمرانی در کلاردشت